تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
5

برنامه های هفته اردبیل با محوریت توسعه استان برگزارخواهد شد 

  • کد خبر : 53357
  • 07 جولای 2019 - 11:44
برنامه های هفته اردبیل با محوریت توسعه استان برگزارخواهد شد 

برنامه های هفته اردبیل با محوریت توسعه استان برگزارخواهد شد  مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه های هفته استان اردبیل با محوریت توسعه استان برگزار خواهد شد به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه […]

برنامه های هفته اردبیل با محوریت توسعه استان برگزارخواهد شد 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه های هفته استان اردبیل با محوریت توسعه استان برگزار خواهد شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه شورای سیاست گذاری هفته استان اردبیل بیان داشت: برنامه های هفته استان اردبیل با محوریت توسعه استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته استان اردبیل امسال به صورت متفاوت تری برگزار می شود، گفت: از همکاری تمامی نهادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی در برنامه های این هفته استفاده خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: لازم است برخی برنامه های علمی و پژوهشی نیز به صورت برنامه های روتین در قالب برنامه های این هفته گنجانده شود.

فلاحی ادامه داد: کمیته های متعددی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های این هفته تشکیل شده است که از جمله مهمترین این کمیته ها کمیته توسعه پایدار استان است.

وی بیان کرد: وظیفه اصلی این کمیته تبیین راهکارهای توسعه ای استان در آینده با نگاه بر دستاوردها، موفقیت ها و افتخاراتی است که در گذشته برای استان اردبیل کسب شده است.

منبع:میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اردبیل

مطالب دیگر در حوزه میراث ها  را در توریسم پرس دنبال کنید.

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=53357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.