تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
4
در نشست مدیران حوزه سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد؛

بررسی راهکارهای ارتقای حوزه بهداشتی و درمانی در جزیره قشم

  • کد خبر : 111421
  • 08 آگوست 2023 - 10:30
بررسی راهکارهای ارتقای حوزه بهداشتی و درمانی در جزیره قشم
در نشست مشترک نشست مدیران حوزه سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان راهکارهای ارتقای وضعیت حوزه بهداشتی و درمانی در جزیره قشم بررسی شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر امور فرهنگی، ورزش و سلامت سازمان در این نشست بیان داشت: نگاه سازمان منطقه آزاد در حوزه بهداشت و درمان جزیره تعاملی است و به دنبال حل مشکلات این بخش به ویژه مشکلات مرکز درمانی خلیج فارس هستیم.
مجتبی سلیمی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان جزیره کاستی های فراوانی وجود دارد و در تلاش هستیم با هم افزایی و استفاده از توان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بخشی از این کاستی ها را برطرف سازیم.
در بخش دیگری از این نشست، مشاور مدیرعامل سازمان در حوزه سلامت و رییس مرکز درمانی خلیج فارس اظهار داشت: هدف ما خدمت به مردم جزیره می باشد و با افزایش حضور متخصصین در مرکز درمانی خلیج فارس تلاش می کنیم تا دسترسی روستانشینان غرب جزیره به خدمات پزشکی را تسهیل کنیم.
دکتر حسین شمس تاکید کرد: درصورت شکل گیری تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی می‌توان به دورترین نقاط جزیره خدمت رسانی کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: منطقه آزاد قشم به واسطه قوانین موقعیت مناسبی که در تردد اتباع خارجی دارد محل مناسبی برای جذب دانشجویان خارجی می باشد و به دنبال جذب دانشجوی خارجی در این منطقه هستیم.
دکتر غلامعلی جاودان بیان داشت: هر اقدامی که در توان دانشگاه باشد برای ارتقای وضعیت درمانی و بهداشتی جزیره قشم انجام خواهیم داد.
بنابراین گزارش دکتر علی علیزاده مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان نیز در این جلسه حضور داشت و مباحث مختلفی در خصوص افزایش پوشش بیمه در مرکز درمانی خلیج فارس قشم بررسی شد.

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=111421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.