تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
20
شمسایی سرپرست شهرداری باغستان:

برخورد جدی شهرداری باغستان با سودجویان زیست‌محیطی

  • کد خبر : 90900
  • 21 فوریه 2022 - 12:06
برخورد جدی شهرداری باغستان با سودجویان زیست‌محیطی
سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به شناسایی و برخورد شهرداری باغستان با سودجویانی که اقدام به قطع درختان می‌کنند، گفت: از شهروندان شریف باغستان خواهشمندم در جهت حراست از فضاهای سبز، در صورت مشاهده موارد مشابه از قطع و برش درختان از طریق سامانه ۱۳۷ یا حوزه خدمات شهری اطلاع‌رسانی کنند.
به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور‌بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان گفت: مسئله حفظ و صیانت از فضاهای سبز شهری و درختان همواره یکی از مهم‌‌ترین وظایف شهرداری‌ها بوده و مقابله با دست‌اندازی سودجویان و خرابکاران در این حوزه یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری باغستان است.
وی با اشاره شیوه فعالیت سودجویان در رابطه با قطع درختان، افزود: افراد سودجو شبانه اقدام به برش بخشی از تنه درختان می‌کردند تا این درختان خشک شده و یا طی چندین مرحله این برش‌ها را انجام می‌دهند تا از الوار درختان استفاده کنند.
شهروندان موارد قطع درختان را اعلام کنند
سرپرست شهرداری باغستان بیان‌کرد: این موضوع در شهر باغستان و مناطق فعالیت این سودجویان و تخریب‌کنندگان محیط زیست از سوی شهرداری شناسایی شده و شهرداری باغستان اقدام به قراردادن نگهبان به ویژه در ساعات پایانی شب و بامداد به منظور حراست از درختان کرده است.
شمسایی گفت: افراد سودجو بدانند که شهرداری در این مسئله هیچ مماشاتی نخواهد داشت و از شهروندان شریف و طبیعت‌دوست باغستان نیز خواهشمندم موارد مشابه را به منظور مقابله به شهرداری باغستان، حوزه خدمات شهری یا سامانه پاسخگویی ۱۳۷ اطلاع دهند.
سرپرست شهرداری باغستان تصریح‌کرد: در کنار حمایت مجموعه نیروی انتظامی، قطعا این افراد سودجو از سوی شهرداری باغستان جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=90900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.