تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
3

بازدید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بخش نمایشگاهی استان گلستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

  • کد خبر : 117739
  • 15 فوریه 2024 - 16:25
بازدید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بخش نمایشگاهی استان گلستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
مهندس سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در روز پایانی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش نمایشگاهی استان گلستان در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مهندس سیدعزت الله ضرغامی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه هم‌زمان با روز پایانی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور در سالن ۷ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از بخش نمایشگاهی استان گلستان در این نمایشگاه بازدید کرد.

جمعی از مقامات و مسئولان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در بازدید از بخش نمایشگاهی استان گلستان همراهی کردند.

در این دوره از نمایشگاه مزارع گردشگری استان در کنار تأسیسات گردشگری شهرستان‌های کردکوی، بندرگز و گالیکش حضور  داشتند و به معرفی توانمندی‌های خود در حوزه میزبانی از مسافران و گردشگران پرداختند.
در فضای باز محل برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با برپایی آلاچیق ترکمن، شیوه سکونت و زندگی، سوغات و اغذیه سنتی اقوام استان در معرض نمایش و عرضه قرار گرفت.
یکی از بخش‌های دیگر بخش نمایشگاهی استان گلستان در این دوره از نمایشگاه، حضور هنرمندان شاخص صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان و اجرای ورکشاپ برای بازدیدکنندگان در راستای معرفی و تبلیغ رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان بود.
شهرداری گرگان و اتاق بازرگانی گرگان در این دوره از نمایشگاه حضور داشتند و ظرفیت‌های استان را به بازدیدکنندگان معرفی کردند.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران صبح روز ۲۳ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت و امروز ۲۶ بهمن‌ماه ادامه داشت و غرفه استان گلستان در سالن ۷ واقع ‌شده بود.

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=117739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.