تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
17

بازدید میدانی مسئولان مدیریت شهری باغستان از محله نصیرآباد

  • کد خبر : 92311
  • 18 آوریل 2022 - 10:10
بازدید میدانی مسئولان مدیریت شهری باغستان از محله نصیرآباد
رئیس و اعضای شورای اسلامی باغستان و سرپرست شهرداری باغستان با حضور در محله نصیرآباد از وضعیت نظافت شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های ساماندهی معابر بازدید کرده و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و تسریع در اجرای پروژه‌ها صادر شد.
به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، مجموعه مسئولان مدیریت شهری باغستان به همراه معاونین و مدیران شهرداری در راستای بازدید‌های محله‌ای، از محله نصیرآباد باغستان بازدید کردند.
در این بازدید که با حضور رحیمی رئیس شورا اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی باغستان، شمسایی سرپرست شهرداری، معاونین فنی و عمرانی و خدمات شهری و سایر مدیران شهرداری برگزار شد، از سطح این محله و وضعیت نظافت شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی بازدید و بررسی شد.
 همچنین در این بازدید روند پیشرفت پروژه‌های آسفالت، لکه‌گیری، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی بررسی شده و بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه‌ها به منظور جلب رضایتمندی شهروندان تاکید شد.
رویکرد شورای اسلامی در توزیع عادلانه منابع و توجه به حل مشکلات محلات
رحیم رحیمی رئیس شورای اسلامی باغستان در این دیدار با اشاره به رویکرد شورای اسلامی در توزیع عادلانه منابع و توجه به حل مشکلات محلات، گفت: اعضای شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ همت خود را بر افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات قرار داده و این بازدیدها با رویکرد نظارت و احصا بیش از پیش مشکلات ادامه خواهد داشت.
محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به صدور دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و نواقص در کوتاهترین زمان، گفت: مجموعه شهرداری باغستان نیز در کنار شورای اسلامی جلب رضایتمندی نسبی شهروندان را در درجه اول اولویت خود می‌داند و در این راه از ارائه مشکلات، نواقص و پیشنهادات در حوزه‌های شهری به منظور ارتقاء کیفیت عملکرد استقبال می‌کند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.