تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
5

بازدید شهردار صالحیه از پیشرفت پروژه بزرگ سالن اجلاس در همراهی نمایندگان مردم

  • کد خبر : 116905
  • 21 ژانویه 2024 - 9:32
بازدید شهردار صالحیه از پیشرفت پروژه بزرگ سالن اجلاس در همراهی نمایندگان مردم
آگاهی مند شهردار صالحیه گفت؛ این پروژه فاخر فرهنگی و اجتماعی برای ابتدای سال آتی آماده و به بهره برداری اهالی فرهنگ و هنر خواهد رسید.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی،  مطابق روال روزانه شهردار صالحیه در همراهی محمد جواد زرعی کار رئیس و آقایان سید مصطفی موسوی، احمد علی جعفری و جابر پناهی اعضای شورای اسلامی این شهر از پیشرفت ۵ پروژه شاخص و زیربنایی بازدید و نکات لازم برای ادامه فرایند عمرانی تا بهره برداری از آن را به مجریان پروژه ها یادآور شدند .
 آگاهی مند در این بازدید با بیان اینکه همدلی شورای اسلامی در دوره ششم باعث شده است که شهر صالحیه به کانون زیرساخت نو در منطقه تبدیل شود گفت؛  ارتقاء سرانه های شهری و برخورداری اهالی دیار اخلاق و فضیلت از پروژه هایی که برای اولین بار احداث و رونمایی می شود بی تردید باعث رضایتمندی و امیدواری مردم خواهد شد .
 شهردار صالحیه پس از بررسی ابعاد مختلف از پیشرفت پروژه سالن اجلاس آن را یکی از پروژه های فاخر مدیریت شهری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و افزود ؛ مراحل سفت کاری این پروژه تا ماه آینده تکمیل خواهد شد و سپس کار وارد فرایند نازک کاری و افتتاح تا هفته دولت سال آتی خواهد رسید .
 آگاهی مند با قدردانی از اعضای شورای اسلامی در پشتیانی ویژه پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری تا نیمه نخست سال ۱۴۰۳ گفت؛ در بودجه ریزی سال آتی اعتبارات خوب عمرانی برای بهره برداری از زیر ساخت های در دست اقدام پیش بینی شده است که قطعا باعث تسریع این فرایند تا رونمایی خواهد شد .

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=116905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.