تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
20
سرپرست شهرداری باغستان:

ایمن سازی كانال آب نصیرآباد

  • کد خبر : 91117
  • 27 فوریه 2022 - 15:01
ایمن سازی كانال آب نصیرآباد
سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به طرح ایمن‌سازی کانال آب نصیرآباد با همکاری شرکت آب منطقه‌ای به منظور پیشگیری از حوادث، گفت: نقاط آسیب‌دیده پل بادامک توسط معاونت فنی و عمرانی بازسازی و ترمیم خواهد شد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، جلسه ستاد مدیریت بحران شهر باغستان با حضور رئیس اداره مدیریت بحران فرمانداری شهریار، شمسایی سرپرست شهرداری باغستان، علیمحمدی عضو شورای اسلامی باغستان، روسای سازمان‌های شهرداری و مسؤولان دستگاه‌های شهرستانی در سالن جلسات شهرداری باغستان برگزار شد.

محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان در این جلسه گفت: مباحث مرتبط با مدیریت بحران و آمادگی تمام سازمان‌ها و واحدهای شهرداری برای مقابله و مدیریت مخاطرات و مشکلات مختلف از جمله مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها است. وی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: ایمن‌سازی کانال آب نصیرآباد با همکاری شرکت نگهداری و بهره‌برداری آب منطقه‌ای و شهرداری باغستان با طرح پوشش اصولی کانال و یا نصب دیوار جهت پیشگیری از حوادث در محدوده مسکونی در دستور کار قرار دارد.

بازسازی نقاط آسیب‌دیده پل بادامك

سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص ترمیم نقاط آسیب‌دیده پل بادامک، بیان‌کرد: در خصوص ساختمان‌ها و انبارها و کارگاه‌های خطرآفرین با همکاری سازمان آتش‌نشانی و معاونت فنی و شهرسازی اقدام خواهد شد.

شمسایی گفت: در خصوص ساماندهی حریم و بستر رودخانه‌ها و پیشگیری از تصرفات غیرقانونی و در راستای ایجاد فضای سبز و تفرجگاه عمومی با همکاری شرکت آب منطقه‌ای استان تهران در محدوده نصیرآباد به سمت دهشاد و رودخانه بادامک طرح مورد نظر پس از بازدید بر اساس انعقاد تفاهم نامه مشترک بر اساس فاز بندی انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه آبگرفتگی جاده دهشاد به اسکمان، مقرر شد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شهریار به عنوان متولی مقرر شد با بررسی و ارائه طرح با همکاری شهرداری باغستان اقدام کند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.