تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
6
شهردار گرگان خبر داد:

ایجاد سازمان عمران در شهرداری گرگان

  • کد خبر : 113805
  • 23 اکتبر 2023 - 11:31
ایجاد سازمان عمران در شهرداری گرگان
شهردار گرگان اعلام کرد: پیگیری ایجاد سازمان عمران در دستور کار معاونت زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان قرار گرفت.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان،سید محمد رضا سید النگی گفت: برای این اقدام و به منظور آشنایی با عملکرد سازمان های ایجاد شده عمران در شهرداری های کشور، طی ماموریتی دو روزه، سه نفر از مدیران شهرداری گرگان ضمن گفت و گو با شهردار کاشان، معاونت عمران، مدیرعامل سازمان عمران و مدیر امور مالی آن شهرداری، با نحوه عملکرد، میزان اثر بخشی و رضایت مندی از این سازمان آشنا شدند.

شهردار گرگان افزود: با این ماموریت انجام شده و ارائه گزارش فعالیت های عملی و بررسی های میدانی صورت گرفته، پیگیری ایجاد سازمان عمران در شهرداری گرگان توسط معاونت زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان قطعی شد.
سیدالنگی افزود: در تشکیلات اداری و مالی قانون شهرداری ها دو نوع سازمان بر اساس ماده ۵۴ و ۸۴ فعالیت دارند، فعالیت سازمان ها به موجب ماده ۸۴ طبق اصول بازرگانی اداره می شود و از نظر تشکیلات اداری مستقل هستند، اما سازمان هایی که طبق ماده ۵۴ فعالیت دارند به صورت واحد اداره می شوند و مستقل نیستند و تحت مدیریت شهرداری به وظایف خود رسیدگی می کنند.
گفتنی است در ماموریت دو روزه، مقداد صادقیان معاون زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری، عقیل ابراهیمی مدیر اداره توسعه منابع انسانی و رفاه و علی کریمی مدیر حسابداری شهرداری گرگان نیز حضور داشتند، در این ماموریت مدیران شهرداری گرگان همچنین از کارخانه تولید پازل و تعدادی از فعالیت های عمرانی بازدید کردند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=113805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.