تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
17

انجام موفقيت‌آميز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع)

  • کد خبر : 55756
  • 24 سپتامبر 2019 - 11:43
انجام موفقيت‌آميز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع)

انجام موفقيت‌آميز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع) مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) خبر داد؛ انجام موفقيت‌آميز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع) مدیرعامل متروی تهران از انجام موفقیت‌آمیز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع) خبر داد و گفت: ظرف چند روز آينده […]

انجام موفقيت‌آميز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع)

مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) خبر داد؛

انجام موفقيت‌آميز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع)

مدیرعامل متروی تهران از انجام موفقیت‌آمیز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع) خبر داد و گفت: ظرف چند روز آينده ايستگاه ميدان امام حسين (ع) از خط ۶ متروي تهران راه‌اندازي و به مدار بهره‌برداري وارد مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي و بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، اين مراسم با حضور مجري، مديران اجرايي و فني و كليه دست‌اندركاران و اركان پروژه برگزار شد.

علي امام، مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) نيز در اين خصوص با اشاره به اينكه ايستگاه تقاطعي ميدان امام حسين (ع) با خط ۲ متروي تهران تقاطع دارد، گفت: اين ايستگاه در بخش جنوبي خط ۶ مترو قرار دارد كه نصب ۸ عدد پله‌برقي و سه هوا ساز داخل ايستگاه نيز تكميل شده است.

انجام موفقيت‌آميز تست گرم ايستگاه ميدان شهدا تا امام حسين (ع)

وي تصريح كرد: با راه‌اندازي اين ايستگاه شهروندان جنوب شرقي تهران علاوه بر ايستگاه شهدا كه با خط ۴ تقاطع دارد، مي‌توانند از طريق ايستگاه تقاطعي امام حسين (ع) به خط ۲ مترو نيز دسترسي يابند.

وي با اشاره به محدوديت‌هاي مالي پروژه، گفت: با وجود مشكلات و كمبود منابع مالي خوشبختانه با مديريت هزينه توانستيم بخش تجهيزاتي شامل سيگنالينگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سيستم تهويه، نصب هواساز، پست‌هاي برق و سيستم مخابراتي و كابل كشي را تكميل و ايستگاه تقاطعي امام حسين(ع) را براي استفاده شهروندان آماده بهره‌برداري كنيم.

به گفته امام در تست گرم صورت گرفته سيستم برق‌رساني به قطار و سيستم اتوماتيك حركت آن در تونل و همچنين سامانه‌هاي سيگنالينگ ، مخابرات و تهويه محدوده ايستگاه شهدا تا ميدان امام حسين (ع) مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد وضعیت اين بخش از خط مطلوب است و آمادگی لازم برای بهره‌برداری وجود دارد.

امام همچنين به تكميل و راه‌اندازي ۲۰ عدد سامانه تهويه در محدوده دولت آباد تا ميدان امام حسين(ع) اشاره و خاطر نشان كرد :با توجه به تكميل و راه‌اندازي اين سامانه‌ها از امروز سرفاصله حركت قطارها در بخش جنوبي خط ۶ مترو از ۲۵ دقيقه به ۱۵ دقيقه كاهش مي‌يابد.

مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اينكه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مهر ماه، هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح خواهيم كرد، گفت: تا آخر امسال شش ایستگاه دیگر وارد مدار بهره‌برداری شده و مابقی ایستگاه‌های خط هفت شامل ۶ ايستگاه ديگر در سال ۹۹ افتتاح خواهند شد.

منبع:شرکت راه آهن شهری تهران و حومه

مطالب دیگر در حوزه مترو تهران ر ا توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=55756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.