تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ 10 ذو الحجة 1445 Sunday, 16 June , 2024
3

امضاء قرارداد همکاری ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی ۱۶۰ تختخوابی چابهار

  • کد خبر : 119318
  • 21 می 2024 - 9:23
امضاء قرارداد همکاری ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی ۱۶۰ تختخوابی چابهار
قرارداد همکاری در راستای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی در چابهار فیمابین دکتر یوسفی مقدم مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان و حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حضور عضو هیأت مدیره، معاونین و مدیران این سازمان به امضاء رسید.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار، یوسفی مقدم گفت: با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار موفق شدیم مجوز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی چابهار را از وزارت بهداشت بگیریم. اخذ این مجوز بدون همکاری مجموعه منطقه آزاد چابهار ممکن نبود. منطقه آزاد چابهار با اختصاص زمین برای این مهم، اخذ مجوز را برای ما تسهیل نمود و سهم بزرگی در این فرایند داشت.

یوسفی مقدم افزود: توسعه روز افزون و رونق منطقه آزاد اقتصادی تجاری چابهار و بررسی تیم تخصصی دفتر استراتژی و فنی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از وضعیت فعلی بیمارستان شهر چابهار، شرایطی را فراهم آورد تا بتوانیم نظر موافق هیأت امناء را برای احداث یک بیمارستان بزرگ ۱۶۰ تختخوابی در چابهار جلب نمائیم.

وی گفت: در آینده این بیمارستان با توجه به تصمیمات اخذ شده قابلیت توسعه تا حد ۵۰۰ تختخواب را دارا می باشد و از امکان اسکان در آینده برخوردار می باشد. سرمایه اولیه برای ساخت این بیمارستان ۳۰۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و پیش بینی شده است که این بیمارستان تمامی تجهیزات پیشرفته مورد نیاز را دارا می باشد.

حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در جلسه امضاء قرارداد همکاری گفت: امضاء قرارداد این بیمارستان در روزی اتفاق می افتد که هم روز ولادت امام رضا (ع) است و هم ایام شهادت دو تن از سرمایه های این نظام و ملت می باشد و مطمئن باشید که آغاز قرارداد این بیمارستان نیز ماندگار خواهد بود.

وی گفت: این بیمارستان در راستای نیاز شهروندان و فعالین اقتصادی در ارائه خدمات مطلوب نقش مهمی ایفاء خواهد نمود. وی گفت: در این راستا ظرفیت برنامه توریسم درمانی در این بیمارستان، نه تنها برای گردشگران ایران بلکه توریست های کشورهای همجوار، نیز دیده شده است.

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=119318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.