تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
25

افتتاح و بهره‌برداري ايستگاه متروي كيان‌شهر به زودي

  • کد خبر : 62859
  • 03 فوریه 2020 - 16:47
افتتاح و بهره‌برداري ايستگاه متروي كيان‌شهر به زودي

مديرعامل شركت مترو خبر داد؛ افتتاح و بهره‌برداري ايستگاه متروي كيان‌شهر به زودي علي امام گفت: ايستگاه متروي كيان‌شهر در خط ۶ متروي تهران به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد. به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) علي امام مديرعامل اين شركت با اعلام خبر افتتاح ايستگاه متروي كيان‌شهر […]

مديرعامل شركت مترو خبر داد؛

افتتاح و بهره‌برداري ايستگاه متروي كيان‌شهر به زودي

علي امام گفت: ايستگاه متروي كيان‌شهر در خط ۶ متروي تهران به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) علي امام مديرعامل اين شركت با اعلام خبر افتتاح ايستگاه متروي كيان‌شهر در خط ۶ متروي تهران گفت: اين ايستگاه به زودي جهت استفاده شهروندان تهراني به ويژه ساكنان منطقه ۱۵ افتتاح مي‌شود.

او در ادامه عنوان كرد: با افتتاح اين ايستگاه، شهروندان در محله كيان‌شهر ديگر نياز به مراجعه به ايستگاه دولت‌آباد يا ايستگاه‌هاي همجوار براي استفاده از خط ۶ مترو را ندارند.

امام با اشاره به اين كه تجهيزات اين ايستگاه به طور كامل تهيه شده است، ادامه داد: اكنون در مراحل نهايي نصب تجهيزات هستيم.

او با اشاره به اين كه افتتاح اين ايستگاه همراه با پله‌برقي‌هاي مورد نياز در ايستگاه خواهد بود، خاطرنشان كرد: در تلاشيم آسانسورهاي اين ايستگاه نيز تا پايان سال راه‌اندازي شود.

مديرعامل شركت مترو در پايان تاكيد كرد: خوشبختانه سيستم تهويه به كار گرفته شده در اين ايستگاه نتيجه تلاش متخصصان داخلي و يك محصول بومي است. وي اضافه كرد: در تلاشيم به مرور تمام تجهيزات مورد نياز در ايستگاه‌هاي مترو را بومي‌سازي كرده و از محصولات شركت‌هاي داخلي استفاده كنيم.

گفتني است خط ۶ متروي تهران، یک خط درون‌شهری به طول ۳۲ کیلومتر است كه قرار است در نهايت با توسعه بخش جنوبي آن به ۳۸ كيلومتر گسترش يابد. ايستگاه كيان‌شهر پنجمين ايستگاه در اين خط است كه به بهره‌برداري مي‌رسد. در حال حاضر ايستگاه‌هاي دولت‌آباد، بعثت، میدان شهدا و امام حسين (ع) در اين خط فعال بوده و به شهروندان خدمات ارائه مي‌دهند.

منبع :شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)

مطالب دیگر در حوزه مترو  را در توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=62859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.