تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
2
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان:

استقبال بی نظیر خبرنگاران و عکاسان از نشست خبری شهردار همدان

  • کد خبر : 118530
  • 17 مارس 2024 - 12:56
استقبال بی نظیر خبرنگاران و عکاسان از نشست خبری شهردار همدان
محمد جواد زارعی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه اظهار داشت : اصحاب رسانه به عنوان چشمان تیزبین جامعه می توانند با رصد عملکرد مدیریت شهری و نقد عملکرد مدیریت شهری به تصمیم گیری درست مدیران کمک کنند.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، زارعی اظهارداشت: خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می توانند با شناسایی چالش ها و مشکلات، مطالبات را به مدیران منتقل کرده و در گره گشایی از امور تسریع کنند.

زارعی با تاکید بر ارتباط بین مجموعه مدیریت شهری و خبرنگاران افزود: همواره مدیران شهری تلاش کرده‌اند ارتباط خوب و گسترده‌ای با خبرنگاران داشته باشند تا بتوانند با بهره گیری از ظرفیت فعالان رسانه خادمان بهتری برای شهروندان باشند.

این مقام مسئول در حوزه اطلاع رسانی شهرداری همدان تصریح کرد : در این نشست خبری خبرنگاران به طرح حدود ۳۵ سوال پیرامون مسایل مالی، شهرداری الکترونیک، حمل و نقل و ترافیک، پروژه‌های شاخص، نهضت مسکن ملی،گردشگری، هوشمندسازی و صدور پروانه‌های ساختمانی پرداختند.

محمد جواد زارعی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ نفر از اصحاب رسانه در نشست خبری شهردار همدان حضور داشتند تصریح کرد: خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های همدان پیام ، هگمتانه، سپهر غرب، صدا و سیما ، تابناک ، ایرنا ، ایران، اطلاعات، جمهوری اسلامی ، ایسنا، الوند ، آماج ، نسیم الوند ، تموز، بسیج، جمله، مهر، فارس، خورشید غرب، عصر همدان ، همدان تیتر، روزانه نیوز، شبستان ، ایبنا، آوای هگمتان، حامی ایرانیان، صبح الوند ، صدای همدان ، تسنیم، کتیبه نیوز،همدان پرس، کار و کارگر، عصر توسعه، قدس،تجارت، اقتصاد ملی، اقتصاد روزنامه، جام جم، پیام ما، کتیبه نیوز، پانا، سمت نو، همدان فرهیخته و رکنا در این نشست خبری حضور داشتند.

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=118530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.