تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
16

ارسال بودجه سال ۹۹ شهرداری سبزوار به شورای شهر

  • کد خبر : 62036
  • 21 ژانویه 2020 - 13:04

ارسال بودجه سال ۹۹ شهرداری سبزوار به شورای شهر معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سبزوار گفت : لایحه بودجه پیشنهادی ۳ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریالی شهرداری سبزوار بعد از تهیه و تنظیم در موعد مقرر جهت تصویب رسما به شورای اسلامی شهر ارسال شد. به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، مجید بازقندی با […]

ارسال بودجه سال ۹۹ شهرداری سبزوار به شورای شهر

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سبزوار گفت : لایحه بودجه پیشنهادی ۳ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریالی شهرداری سبزوار بعد از تهیه و تنظیم در موعد مقرر جهت تصویب رسما به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، مجید بازقندی با بیان این مطلب افزود : در راستای تخصیص بهینه منابع و مصارف و کارآیی و اثر بخشی فعالیت های شهرداری و ایجاد انضباط مالی ، به استناد ماده ۶۷ قانون شهرداری و ماده ۲۷ آیین نامه مالی شهرداری ها و بخش نامه بودجه سال ۹۹ شهرداری های کشور ابلاغی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بودجه شهرداری سبزوار تهیه و تنظیم شد.

وی اظهار کرد : با توجه به اهمیت تدوین بودجه که تنها ابزار مالی برای لزوم اجرای انضباط مالی می باشد ، بودجه شهرداری در جلسات متعدد با حضور شهردار محترم سبزوار ، معاونین و مدیران به طور دقیق کارشناسی و برای تصویب و بررسی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

او بیان کرد : تلاش کردیم در بودجه سال آینده ضمن توجه به مطالبات مردم ، مشارکت و همراهی شهروندان را در گسترش خدمات مطلوب شهر داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سبزوار همچنین ادامه داد: به موجب ماده ۲۵ آیین نامه مالی شهرداری ها ، بودجه شهرداری باید براساس برنامه ها ، وظایف و فعالیت های مختلف و هزینه هریک از آنها تنظیم گردد.

او در ادامه تصریح کرد: بودجه عمومی پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری سبزوار سه هزار و هفتصد و شصت و چهار میلیارد ریال می باشد و مصارف آن به تفکیک فصول اقتصادی در سه بخش هزینه ها، تملک دارایی های سرمایه ای و تملک دارایی های مالی می باشد.

وی همچنین اظهار داشت : مصارف بودجه عمومی پیشنهادی شهرداری سبزوار شامل ، میزان هزینه ها یک هزار و پانصد میلیارد ریال و میزان تملک دارایی های سرمایه ای یک هزار و چهارده میلیارد ریال و تملک دارایی های مالی یک هزار و دویست و پنجاه میلیارد ریال می باشد.

وی ادامه داد : وفق ماده ۶۸ قانون شهرداری ها نیز نسبت بودجه عمرانی به کل بودجه شهرداری رعایت شده است.

بازقندی در پایان گفت : امیدواریم در سال آینده با همکاری و همراهی مردم ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مدیران شهری حرکت در مسیر توسعه سبزوار را با توان و قدرت بیشتری ادامه دهیم.

منبع : شهرداری سبزه وار

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها  را در توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=62036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.