تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
18
سرپرست شهرداری باغستان:

اجرای عملیات روشنایی در محور اصلی باغستان

  • کد خبر : 92248
  • 16 آوریل 2022 - 14:32
اجرای عملیات روشنایی در محور اصلی باغستان
شمسایی، سرپرست شهرداری باغستان از اجرای عملیات روشنایی در محور اصلی باغستان( تهران- شهریار) حدفاصل ورودی سعیدآبادتا پمپ بنزین جهان ارا توسط شهرداری باغستان به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی تردد خبر داد.
به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به مقوله تامین روشنایی شهری، گفت: برخورداری از روشنایی در معابر و محلات و محورهای مواصلاتی همواره یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های مربوطه و مطالبات اساسی و به حق شهروندان بوده است.
وی با اشاره به اهمیت تامین روشنایی در محورهای مواصلاتی درون و برون‌شهری، افزود: با توجه به تردد گسترده و پرحجم در محورهای مواصلاتی به ویژه در غرب استان تهران و محدوده شهر باغستان، تامین روشنایی جاده‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که نقش موثر در افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.
آمار بالای تردد روزانه از محور اصلی باغستان( تهران- شهریار)
سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به آمار بالای تردد روزانه از محور اصلی باغستان( تهران- شهریار)، بیان‌کرد: طی مدت‌های گذشته خاموشی در نقاط مختلف این محور، نبود ایمنی کافی و بروز تصادفات و سوانح جاده‌ای به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان امر و مطالبات عمومی شده بود.
شمسایی گفت: با توجه به دستورات دادستان محترم شهرستان و پیگیری‌های مجموعه فرمانداری شهرستان شهریار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اجرای عملیات روشنایی در این محور با نگاه ویژه مجموعه شورای اسلامی باغستان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: در نخستین گام عملیات روشنایی در محور تهران- شهریار از حدفاصل لاین رفت و برگشت ورودی  سعیدآباد تا پمپ بنزین جهان ارا توسط شهرداری باغستان اجرایی شد که این بار سیستم فنی مربوطه و شبکه کابل‌کشی و اتصالات برج‌های نوری به منظور پیشگیری از سرقت‌های احتمالی از قسمت فوقانی اجرایی شد.
سرپرست شهرداری باغستان تصریح‌کرد: موضوع تامین روشنایی در سطح محورهای مواصلاتی علاوه بر وظیفه شهرداری‌ها، نیازمند عمل به تعهدات و وظایف دستگاه‌های امر است و امیدواریم ادارات راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای و شرکت توزیع برق در راستای رضایتمندی شهروندان توجه ویژه‌ای به ارتقا سطح امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی داشته باشند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.