تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
17

ابلاغ احکام جدید پنج مدیر ارشد شهرداری توسط شهردار سبزوار

  • کد خبر : 93742
  • 06 ژوئن 2022 - 14:10
ابلاغ احکام جدید پنج مدیر ارشد شهرداری توسط شهردار سبزوار
موسی رجب زاده شهردار سبزوار در احکامی جداگانه، حکم ۵ مدیر ارشد شهرداری را ابلاغ کرد.

به‌گزارش صنعت و توریسم به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، سعیدرضا فصیحی معاون خدمات شهری شهرداری با ابلاغ جدید موسی رجب زاده به عنوان “سرپرست شهرداری منطقه یک “ منصوب شد.

او که دارای مدرک دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی با سابقه ۲۶ است، پیش از این عهده دار معاونت خدمات شهری، مدیر منطقه دو شهرداری، مدیر روابط عمومی، رئیس سازمان مدیریت پسماند و مسئول دفتر همکاری شهرداری و دانشگاه بوده است.

اما در حکم دوم مرتضی احمدی که تا قبل از این به عنوان معاون شهرسازی و معماری مشغول به ارائه خدمات بود حالا با حکم جدید شهردار سبزوار ” سرپرستی شهرداری منطقه دو “ را بر عهده گرفت.

او با سابقه ۲۶ ساله دارای مدرک دکترای حرفه ای مدیریت است و پیش از این مدیر طرح و برنامه شهرداری، مدیر طرح توسعه، معاون شهرسازی و معماری شهرداری بوده است.

در حکم سوم احسان امامی مدیر شهرداری منطقه یک با ابلاغ جدید رجب زاده به عنوان ” سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری” منصوب شد.
او دارای کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و کارشناسی مهندسی معماری است و سابقه ساله ۱۴ در شهرداری دارد و پیش از این در سمت های مدیر منطقه یک شهرداری، مسئول واحد نقشه برداری، مدیر سرمایه گذاری، مدیر شهرسازی و معماری، جانشین معاونت شهرسازی و معماری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری فعالیت داشته است.

اما جعفر درخشانفر مدیر منطقه دو شهرداری چهارمین نفری بود که حکم جدید خود از شهردار سبزوار را به عنوان” سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری” دریافت کرد.

او با سابقه ۲۷ ساله در شهرداری دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری است و تا قبل از عهده دار سمت های معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی اجتماعی، مدیر برنامه و بودجه، مدیر سرمایه گذاری و مدیر منطقه دو شهرداری بوده است.

اما در آخرین ابلاغ علی عظیم نسب که تا پیش از این در سمت مدیر سرمایه انسانی شهرداری فعالیت می کرد حالا با این حکم جدید به عنوان “سرپرست حوزه شهردار سبزوار” منصوب شد تا از این پس در این پست سازمانی فعالیت کند.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ اسلام و سابقه ۲۵ ساله در شهرداری است و پیش از این عهده دار جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی، جانشین معاونت خدمات شهری، مدیر اجتماعی شهرداری، سرپرست حراست، مسئول دفتر حمایت از ایثارگران شهرداری بوده است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=93742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.