تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
18

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان هرمزگان برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع)

  • کد خبر : 42260
  • 20 اکتبر 2018 - 13:41
آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان هرمزگان برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع)

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان هرمزگان برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی با حضور دستگاههای مرتبط  مدیر کل حمل و نقل راه آهن ، مدیران شرکت حمل و نقل […]

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان هرمزگان برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع)

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ،
جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی با حضور دستگاههای مرتبط  مدیر کل حمل
و نقل راه آهن ، مدیران شرکت حمل و نقل مسافربری، رئیس گروه مرزی اداره کل

امنیتی استانداری، راهور شهرستان بندرعباس رئیس هیئت مدیره انجمن سواری
استان ،جانشین مدیر حج و زیارت معاون فنی و نظارت بهره برداری ، رئیس اداره
مسافر در سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید

محسن کامرانی روز چهاشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: تمهیدات
و برنامه ریزی لازم با هماهنگی اورگانهای ذیربط برای تامین ناوگان مورد نیاز زائران
عزیز استان و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات
رسانی و اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) است.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد ، مهمترین و
الویت ما ارتقاء ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل زائرین حسینی
(ع) است .

کامرانی اظهار داشت ، با افزایش نرخ کرایه بر اساس بخشنامه شناور سازی نرخ و
فرمول دو سر خالی ناوگان در این ایام که از تاریخ ۹۷/۸/۰۱ لغایت ۹۷/۸/۱۳ حداکثر به
میزان کرایه رفت و برگشت قابل افزایش است و شرکتهای مسافربری میتوان صورت
وضعیت رفت و برگشت برای زائرین از مبدآ اعمال کنند .

در ادامه جلسه رئیس ایمنی و ترافیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان
عنوان کرد، مدیران فنی طبق سنوات گذشته وقت لازم را در تحلیل سلامت ناوگان
با توجه به شیفت بندی دفتر نمایندگی حضور ۲۴ ساعته داشته باشد .

محسن کامرانی افزود، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ مستقر در اداره کل راهداری و حمل
و نقل جاده ای استان هرمزگان آماده دریافت نظرات ، انتقادات ، پیشنهاد ها و شکایت
مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده ۱۱
و ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکتها و رانندگان حمل و نقل جاده ای صورت میگیرد .

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در پایان
خواستار تعامل تمامی دستگاهها خصوصا پلیس راه محترم استان در محورهای مواصلاتی
و جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکتهای حمل و نقل مسافربری استان در رعایت

نکات ایمنی ناوگان قبل از سفر و کنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی
ناوگان مسافربری اعم از زنجیر چرخ ، وسایل ایمنی ، برگه معاینه فنی ، سیستم
سرمایشی و گرمایشی هستیم.

Tourism Press

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=42260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.