تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
0
شهردار خبر داد:

آماده‌باش تیم غواصی آتش نشانی شهرداری زرین شهر برای مقابله با حوادث احتمالی ۱۳ فروردین

  • کد خبر : 105711
  • 01 آوریل 2023 - 12:29
آماده‌باش تیم غواصی آتش نشانی شهرداری زرین شهر برای مقابله با حوادث احتمالی ۱۳ فروردین
حسین اسماعیلی احمدی با اشاره به آماده‌باش نوروزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر برای مقابله با حوادث احتمالی، اظهار کرد: در راستای طرح استقبال از بهار و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی، آتش نشانان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر به شکل آماده‌باش کامل درآمده تا در خدمت شهروندان باشند.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری زرین شهر، شهردار زرین شهر  با تشریح خدمات آتش‌نشانان در تعطیلات نوروز، افزود: متأسفانه طی سال‌های اخیر به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌های برخی از شهروندان و گردشگران شاهد بروز حوادث کوچک و بزرگی در ایام نوروز و حضور در پارک‌های ساحلی و اماکن گردشگری شهر بوده‌ایم.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: با توجه به جاری شدن آب در زاینده‌رود و شور و شوق شهروندان و حضور گردشگران در بستر این رودخانه، تیم غواصی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و با هدف جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، اکیپ‌های غواصی در حاشیه رودخانه مستقر شده‌اند.

وی عنوان کرد: آتش‌نشان و غواصان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر در ۱۳ فروردین نیز در مکان‌های مختلف از جمله پارک ساحلی شهر حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: میهمانان نوروزی و شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۲۵ یا اکیپ‌های مستقر آتش‌نشانان اطلاع دهند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=105711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.