تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
1

آغاز کار زیباسازی و آذین بندی فضای شهر سهند در آستانه دهه پر فروغ و مبارک فجر

  • کد خبر : 62646
  • 01 فوریه 2020 - 11:29
آغاز کار زیباسازی و آذین بندی فضای شهر سهند در آستانه دهه پر فروغ و مبارک فجر

آغاز کار زیباسازی و آذین بندی فضای شهر سهند در آستانه دهه پر فروغ و مبارک فجر در آستانه دهه پر فروغ و مبارک فجر، کار زیباسازی و آذین بندی فضای شهر سهند آغازشد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سهند، مهندس وکیلی از شروع طرح فضا سازی و تبلیغات محیطی و شهری […]

آغاز کار زیباسازی و آذین بندی فضای شهر سهند در آستانه دهه پر فروغ و مبارک فجر

در آستانه دهه پر فروغ و مبارک فجر، کار زیباسازی و آذین بندی فضای شهر سهند آغازشد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سهند، مهندس وکیلی از شروع طرح فضا سازی و تبلیغات محیطی و شهری خبر داد و گفت : به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کار زیباسازی و آذین بندی خیابان ها و میادین شهر بتدریج در حال انجام است .

شهردار سهند افزود : عملیات نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران ، پلاکارد ، چراغ های رنگی و پارچه نوشته در خیابان ها ، میادین شهر و چراغانی بلوارها و مزار شهدای گمنام نیز در حال اجرا است . مهندس وکیلی گفت : علاوه بر چراغانی و آذین بندی سطح شهر مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب نیز برگزار میشود. مسئول فضاسازی و تزئین سطح شهری سهند افزود : برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر روز نیز برگزار میشود  بهمن که به عنوان ولایتمداری ، انقلابی گری پیوند ناگسستنی امت و امام نامگذاری شده ، با حضور مسئولین و آحاد مردم بصورت پرشکوه شروع و در طول این ایام برگزار خواهد شد .

مهندس وکیلی افزود : دیدار با ائمه جمعه اسکو و سهند ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، گلباران تمثال مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رژه موتوری بسیجیان سلحشور از جمله برنامه های اولین روز دهه پرفروغ فجر بشمار میرود . شهردار سهند تصریح کرد : دهه فجر امسال متفاوت تر از سال گذشته ، پرشکوه تر و با در نظر گرفتن یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با اجرای ویژه برنامه های مناسب در این شهر برگزار خواهد شد.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها  را در توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=62646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.