تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
17

آغاز نهضت آسفالت معابر سبزوار

  • کد خبر : 92783
  • 11 می 2022 - 15:23
آغاز نهضت آسفالت معابر سبزوار
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: نهضت آسفالت کوچه ها و خیابان های شهر؛ جهت جبران عقب ماندگی آسفالت معابر شهری سبزوار آغاز شد.

به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، هادی محسنی راد در این رابطه گفت: با تلاش نیروهای واحد آسفالت ۴۰ کوچه سطح شهر آغاز شده که از جمله آن می توان به خیابان های عطاملک تا چهار راه کوشک،۲۲ بهمن، چمران ، اسدآبادی از آل احمد تا بهشتی اشاره کرد.

وی افزایش سطح کیفی آسفالت معابر، مخصوصا در نواحی کمتر توسعه یافته را یکی از اهداف مهم شهرداری دانست و تصریح کرد: با اجرای زیرسازی مناسب و با کیفیت، عملیات آسفالت در کوچه های محلات هدف طبق برنامه شش ماهه براساس قیر تخصیصی آسفالت خواهد شد.

او گفت: در طرح نهضت آسفالت تاکنون اجرای لکه گیری سطح شهر با هزار تن، آسفالت خیابان میلاد با ۶۵۰ تن، بزرگراه غدیر یکهزار و ۷۰۰ تن اجرا شده  و بلوار صنعت یا یکهزار و ۵۰۰ تن و مطهری ۸۰۰ تن آسفالت در حال انجام است.

هادی محسنی راد مشارکت مردم را در امور مختلف با شهرداری را با اهمیت دانست و افزود: سهیم‌بودن شهروندان در اجرای پروژه‌ها، احساس تعلق و مسئولیت آنان را بیشتر می‌کند و در اجرای طرح‌ها خود را سهیم خواهند دانست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهروندان سبزوار همراهی خوبی با شهرداری در بحث اجرای آسفالت کوچه و معابر دارند، گفت: شهروندان با سهیم بودن در جدول گذاری و اجرای کانیو کوچه های شهری یاریگر خوبی برای ما در آسفالت معابر و توسعه شهر بودند.

 مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.