تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
18
شمسایی، سرپرست شهرداری باغستان:

آغاز به كار مجدد مجموعه فرهنگی هنری استاد شهریار باغستان

  • کد خبر : 92065
  • 10 آوریل 2022 - 12:03
آغاز به كار مجدد مجموعه فرهنگی هنری استاد شهریار باغستان
سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به آغاز به کار مجدد فرآیند اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی‌ هنری استاد شهریار با پیگیری‌های مدیریت شهری، گفت: تلاش بر این است تا با تکمیل این مجموعه فاخر در سال جاری گام بزرگی در راستای ارتقا سرانه فرهنگی و ایجاد زمینه مناسب تفریحی از سوی شهرداری باغستان برداشته شود.

به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری باغستان در سال ۱۴۰۱ گفت: توجه به ارتقا کمی و کیفی خدمات، افزایش سرانه‌های عمومی شهری، توزیع کارشناسی منابع و سرانه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی از مهم‌ترین سرفصل‌های مدنظر مجموعه مدیریت شهری باغستان در سال جاری به منظور کسب رضایت شهروندان خواهد بود.

تكمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در دستور كار شهرداری است

وی با اشاره به مبحث تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، افزود: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و در دست احداث شهرداری در سال جاری، به قطع به منظور بهره‌مندی عمومی و پرهیز از طولانی‌‌شدن پروژه‌ها در دستور کار خواهد بود.

سرپرست شهرداری باغستان بیان‌کرد: با توجه به ضرورت مقوله فرهنگ و اهمیت ایجاد زمینه و بستر مناسب برای اقدامات فرهنگی و هنری، ایجاد مراکز و احداث مجموعه‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

شمسایی با اشاره به ظرفیت بالای شهر باغستان در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، گفت: پروژه مجموعه فرهنگی، هنری و تفریحی استاد شهریار باغستان سال گذشته و در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در محله خادم‌آباد کلنگ‌زنی شد و تا به امروز بخشی از عملیات اجرایی این پروژه انجام گرفته است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بخش‌های مختلف در این مجموعه فرهنگی و سالن همایش‌ با ظرفیت بیش از ۶۰۰ نفر، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری باغستان، عملیات اجرایی و عمرانی این پروژه طی روزهای اخیر پس از وقفه‌ای کوتاه مجدد از سر گرفته شده است که امید است با روند رو به جلو در سال جاری فرآیند اجرایی این پروژه تکمیل شود.

سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به رویکرد افزایش سرانه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در سطح شهر باغستان، تصریح‌کرد: قطعا مجموعه فرهنگی هنری استاد شهریار با بهره‌برداری کامل به برند فاخری برای شهر باغستان بدل خواهد شد و بستر مناسبی برای اجرای برنامه‌ها و بهره‌مندی شهروندان خواهد بود.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.