تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

دعوت شهردار سبزوار از مردم برای حضور پر شور در انتخابات

  • کد خبر : 81563
  • 15 ژوئن 2021 - 10:18
دعوت شهردار سبزوار از مردم برای حضور پر شور در انتخابات
اراده وعزم ملی مردم اتفاق خوشایند دیگری را در انتخابات که سبب سربلندی نظام خواهد شد

 دعوت شهردار سبزوار از مردم برای حضور پر شور در انتخابات

شهردار سبزوار از مردم کهن شهر بیهق برای حضور حداکثری و گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین انتخابات میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر دعوت کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار،سید علی کوشکی اظهار داشت: شرکت در انتخابات سهیم شدن در یک حماسه بزرگ است که حضور اقشار مختلف مردم سبب اقتدار بیشتر نظام می شود.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دعوت مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها، بیان کرد: در حالی که بعضا برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی با تبلیغات سوء خود و سیاه نمایی مشکلات کشور سعی در کمرنگ جلوه دادن انتخابات در ایران دارند قطعا اراده وعزم ملی مردم اتفاق خوشایند دیگری را رقم خواهد زد که سبب سربلندی نظام خواهد شد.

حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای

شهردار سبزوار تاکید کرد: امید است با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، افرادی متعهد، انقلابی و اصلح زمام چهار سال آینده کشور را در دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر به دست بگیرند تا حضور این افراد در مجموعه های شهری، سازمانی و کشوری بسیاری از مشکلات و دغدغه را برطرف و کشور را به سمت آینده ای روشن رهنمون کند.

وی خاطرنشان کرد: در اینجا جا دارد از کلیه مردم شهر سبزوار جهت حضور پرشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین انتخابات میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر که جمعه هفته آینده(۲۸ خردادماه) برگزار می شود دعوت کنم .

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=81563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.