تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4
مدیر منطقه یک شهرداری یزد خبر داد؛

۵۰ پروژه منطقه یک در تیرماه به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 109170
  • 14 ژوئن 2023 - 12:09
۵۰ پروژه منطقه یک در تیرماه به بهره برداری می رسد
مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به اینکه عدالت محوری رکن اصلی در اجرای پروژه‌های شهرداری یزد است، گفت: ۵۰ پروژه منطقه یک شهرداری یزد در تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد– سید علیرضا رسولی صبح روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط ارکان شهرداری و مدیریت صورت گرفته در منطقه که به همت همکارانم انجام شده، در هفته شهرداری ها ۵۰ پروژه شهرداری منطقه یک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها مجموع فعالیتی است که همکارانم به همراه پیمانکاران انجام داده‌اند و در مراسم خاصی با حضور مردم و مسئولان انجام می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: در ارتباط با محل انجام پروژه‌ها یکی از اتفاقات بسیار خوبی که رخ داده و به عنوان اولویت مهم در شهرداری یزد مطرح بوده عدالت محوری بوده است.

رسولی خاطرنشان کرد: در این زمینه پروژه‌های اجرا شده در نقاط مختلف منطقه در نظر گرفته شده و به صورت ویژه به مناطق کمتر برخوردار توجه بسیار خاص و ویژه‌ای صورت گرفته است. وی ادامه داد: توجه به این مناطق همچنان در اولویت شهرداری قرار دارد و تلاش می‌کنیم که توسعه متوازن را تا حد ممکن در این منطقه لحاظ کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که در این منطقه صورت گرفته بحث بازپیرایی بوستان‌هاست که به این وسیله امکانات بسیار خوبی در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

رسولی افزود: همچنین در حوزه‌‌های عمرانی و به ویژه در زمینه آسفالت و پیاده روسازی هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده که می تواند زمینه بهبود تردد در خیابان ها و معابر مختلف منطقه را فراهم کند.​​​​​​​

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=109170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.