تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

۳۳ خدمت شهرداری گرگان در طرح استقبال از بازگشایی مدارس در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 98987
  • 20 سپتامبر 2022 - 15:15
۳۳ خدمت شهرداری گرگان در طرح استقبال از بازگشایی مدارس در سال ۱۴۰۱
معاون خدمات شهری و رییس ستاد استقبال از بازگشایی مدارس به تشریح اقدامات صورت گرفته در این طرح پرداخت و گفت: بالغ بر ۱۲۰ مدرسه و دانشگاه در طرح استقبال از بازگشایی مدارس در نوبت پاکسازی و نظافت قرار گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح استقبال از بازگشایی مدارس نظافت، شستشو و پاکسازی محوطه و راه های دسترسی تمامی مدارس و دانشگاه های سطح شهر گرگان در دستور کاری قرار گرفت.

سالاری افزود: در همین راستا جلسه ای با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه های مختلف شهرداری جهت هماهنگی و اجرای مطلوب طرح برگزار شد.وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده بالغ بر ۳۳ خدمت در خصوص بازگشایی مدارس در کارگروه مورد تصویب قرار گرفت که به سرعت در حال انجام می باشد.

رییس ستاد استقبال از بازگشایی مدارس، نظافت، شستشو، پاکسازی محوطه و راه های دسترسی به مدارس، هرس درختان، رفع خطر از درختان شکسته و پوسیده در محیط اطراف مدارس، حذف زوائد فیزیکی، جمع آوری نخاله های مازاد ساختمانی معابر منتهی مدارس، لکه گیری آسفالت، بهسازی معابر، خط کشی عابر پیاده، نصب علائم ترافیکی، تابلوهای محل عبور دانش آموزان، نصب سرعت کاه و مرمت پیاده رو را از جمله ۳۳ خدمت شهرداری گرگان در این طرح برشمرد.

 مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=98987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.