تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
14

یک مقام مسئول در راه آهن خبر داد؛ قطار مسافری اصفهان‌ ـ یزد ـ کرمان ـ زاهدان راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 13147
  • 16 آگوست 2017 - 8:37
یک مقام مسئول در راه آهن خبر داد؛ قطار مسافری اصفهان‌ ـ یزد ـ کرمان ـ زاهدان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: به زودی قطار مسافری اصفهان ـ یزد ـ کرمان ـ زاهدان و بالعکس با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی می شود. به گزارش صنعت و توریسم به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سیدرضا سادات حسینی از راه اندازی قطار مسافری در مسیر اصفهان ـ یزد ـ کرمان ـ […]

مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: به زودی قطار مسافری اصفهان ـ یزد ـ کرمان ـ زاهدان و بالعکس با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی می شود.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سیدرضا سادات حسینی از راه اندازی قطار مسافری در مسیر اصفهان ـ یزد ـ کرمان ـ زاهدان و بالعکس در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به محور توسعه بودن راه آهن گفت: راه اندازی این خط ریلی ظرفیت مناسبی برای رونق و توسعه هر چه بیشتر استان های طول مسیر خواهد بود.

مدیرکل راه آهن اصفهان با بیان اینکه بخشی از این مسیر از محورهای مواصلاتی پرترافیک باری و مسافری در کشور محسوب می شود اظهار کرد: جایگاه ویژه این استان ها در مرکز و جنوب شرق کشور به عنوان مقاصد گردشگری، راه اندازی قطار مسافری در این شریان طلایی را ضروری ارزیابی می کرد.

به گفته سادات حسینی با پیگیری های انجام شده و درخواست استان های ذی نفع در یک سال گذشته و هماهنگی در این راستا، این خط که ارزوهای دیرینه ساکنان این استان ها بود با مشارکت بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با استقبال خوب مردم استان های اصفهان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان از خط مسافری اصفهان ـ یزد ـ کرمان ـ زاهدان و افزایش ضریب اشغال قطار، زمینه پاسخگویی لازم به سرمایه گذاری‌ بخش خصوصی‌ برای تداوم حرکت این قطار و ادامه خدمت رسانی در این مسیر ریلی مهیا شود.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=13147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.