تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
6
همزمان با دهه مبارک فجر

کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی واحد تولیدی کارتن در ناحیه صنعتی سوران سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 90615
  • 10 فوریه 2022 - 12:23
کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی واحد تولیدی کارتن در ناحیه صنعتی سوران سیستان و بلوچستان
همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی واحد تولیدی کارتن سازی در ناحیه صنعتی سوران انجام شد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان ، همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی یک واحد تولیدی کارتن سازی در ناحیه صنعتی سوران انجام شد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت : ایجاد زیر ساخت های مناسب برای سرمایه گذاری ، تجاری سازی و استفاده از ظرفیت های بالقوه از اهداف و رسالت های مهم صنعتی شدن سیستان و بلوچستان به منظور محرومیت زدایی از چهره این استان پهناور می باشد.
“حسین مدرس خیابانی ” اظهار داشت : یک عامل دیگر در زمینه تسریع آهنگ توسعه صنعتی استان سیستان و بلوچستان ، تمرکز بر فرآوری ، صنایع تبدیلی و بسته بندی مناسب به خصوص در زمینه محصولات کشاورزی و صنایع غذایی می باشد.

مشارکت و حضور جدی دستگاه های مرتبط با حوزه صنعت و تولید

وی خاطر نشان کرد : بررسی و احصاء مشکلات تامین منابع مالی واحدهای تولیدی از جمله تامین سرمایه در گردش و ارائه تسهیلات بانکی مقرون به صرفه و همکاری تنگاتنگ شبکه بانکی در کنار سیاست گذاری و نظارت دولت به عنوان دستگاه حاکمیتی می تواند نوید بخش شتاب بیشتر در صنعتی شدن استان باشد.وی گفت : مرتفع شدن مشکلات واحدهای تولیدی ، صنعتی شدن و زدودن چهره محرومیت از استان سیستان و بلوچستان منوط به مشارکت و حضور جدی دستگاه های مرتبط با حوزه صنعت و تولید می باشد و می بایست از همه ظرفیت های بالقوه در استان استفاده شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: واحد تولیدی کارتن سازی در ناحیه صنعتی سوران می تواند در مرتفع کردن صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی منطقه ، به خصوص خرمای سراوان و کاهش هزینه های تولید ، بسته بندی و عرضه به بازار نقش موثری ایفا کند.
“علیرضا راشکی ” اظهار داشت : بررسی امکان جانمایی مکان دیگری جهت ناحیه صنعتی سوران به دلیل گسترش این شهرستان از دیگر مسایل مطرح شده در بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از این ناحیه صنعتی بود.

ناحیه صنعتی سوران، سهم قابل توجهی در رشد اقتصادی و اشتغال زایی شهرستان سیب و سوران

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یادآور شد : ناحیه صنعتی سوران با گستره ۴۴ هکتار و فاز عملیاتی ۴۱ هکتار در کیلومتر ۳۰ مسیر سراوان – سوران قرار دارد و تاکنون جهت این ناحیه صنعتی۵۴ قرار داد منعقد گردیده که ۲۸ واحد موفق به ساخت و ۲۲ واحد تولیدی فعال در آن وجود دارند. این واحد تولیدی می تواند سهم قابل توجهی در رشد اقتصادی و اشتغال زایی شهرستان سیب و سوران ایفا نماید.
شایان ذکر است در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی واحد تولیدی کارتن سازی جمعی از مقامات و مدیران استانی ، استاندار سیستان و بلوچستان را همراهی کردند.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی  را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=90615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.