تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
2

کسب رتبه نخست توسط روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 87455
  • 02 نوامبر 2021 - 11:41
کسب رتبه نخست توسط روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان رتبه نخست را کسب کرد.

کسب رتبه نخست توسط روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان،”علیرضا راشکی ” اظهار داشت: این رتبه بندی بر اساس ارزیابی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام شده است.

وی افزود: ارتباط سازنده با جامعه هدف درون و برون سازمانی ،تعامل مناسب و پاسخگویی دقیق و به هنگام به مطالبات و مکاتبات سازمان ،تولید محتوای استاندارد و حرفه ای خبری و هنری،نو آوری و خلاقیت در انجام وظایف ،استفاده از ابزارهای متنوع فناوری و مشاررکت موثر در کارهای گروهی از جمله شاخص های ارزیابی روابط عمومی این شرکت در سطح کشور به شمار می رود.

کسب امتیاز ۸۸۵ توسط شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان از ۱۰۰۰ امتیاز 

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان جزو استانهای گروه ۲ قرار دارد و ارزیابی در میان استان های هم گروه انجام شده است. راشکی افزود: علاوه بر این در ابتدای سال جاری نیز روابط عمومی این شرکت به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان برگزیده شد. وی تاکید کرد: در آن ارزیابی روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان توانست از ۱۰۰۰ امتیاز ۸۸۵ امتیاز کسب کند .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: پیش از این نیز روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان به عنوان یکی از ۷ عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب و برای ایشان توسط استاندار استان به مدت ۲ سال حکم صادر شده بود.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=87455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.