تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

 کاهش ۱۷ درصدی بروز حوادث در سال ۹۹ در شهر خوی

  • کد خبر : 79294
  • 05 مارس 2021 - 7:32
 کاهش ۱۷ درصدی بروز حوادث در سال ۹۹ در شهر خوی

 کاهش ۱۷ درصدی بروز حوادث در سال ۹۹ در شهر خوی به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری خوی اعلام کرد:تعداد ۳۶۸ حادثه مختلف در ۱۱ ماهه سال ۹۹ در شهرستان خوی اتفاق افتاده است. رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی […]

 کاهش ۱۷ درصدی بروز حوادث در سال ۹۹ در شهر خوی

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری خوی اعلام کرد:تعداد ۳۶۸ حادثه مختلف در ۱۱ ماهه سال ۹۹ در شهرستان خوی اتفاق افتاده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خوی داظهار داشت: طی ۱۱ماهه سال ۹۹ تعداد ۳۶۸ حادثه در شهرستان خوی افتاده است.

 بروز ۳۶۸حادثه در ۱۱ ماهه سال ۹۹

عباس پور حاجی بیان کرد: بیشترین میزان حوادث با تعداد مورد به آتش سوزی اختصاص دارد که از این تعداد ۳۴مورد آتش سوزی مربوط به منازل، ۲۴ مورد واحد تجاری،۱۰ مورد اماکن عمومی و دولتی، ۸۰ مورد آتش سوزی وسایل نقلیه و موتور سیکلت، ۴۱ مورد آتش سوزی باغ ها و دامداری، ۸ مورد آتش سوزی در کارخانجات ،۱ مورد اماکن مخروبه بوده است.

وی افزود: تعداد ۶ مورد از حوادث نیز به سقوط در چاه و ریزش سیل در منازل اختصاص داشته و ۱۷ مورد از حوادث نیز مربوط به چرخ گوشت و اشیای حلقوی بوده است.

همچنین در ادامه اعلام کرد: تعداد ۳۶ مورد از حوادث مربوط به محبوس شدن در آسانسور و اماکن ، ۱۰مورد مربوط به سقوط در چاه ، ورود سیل به منازل ، سقوط از ارتفاع، ۵ مورد مربوط به رفع خطر اتصالات برق شبکه بوده است و ۶۴ مورد نیز به خطرات جانواران وحشی و خانگی اختصاص داشته است.

مهمترین بخش های عملکردی سازمان آتش نشانی شهرداری خوی

پور حاجی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: صدور ۱۲۳۳ مورد گواهی ایمنی نقشه های ساختمانی نیز یکی از مهمترین بخش های عملکردی سازمان بوده و ۲۱۳ مورد نیز معرفی برای اخذ گواهی ایمنی صنوف صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۳ مورد صدور گواهی حادثه و ۱۴ مورد همکاری با ادارات شهرستان و واحدهای مختلف شهرداری، از دیگر اقداماتی است که از سوی سازمان آتش نشانی خوی در ۱۱ ماه سال ۹۹ صورت گرفته است.

پور حاجی گفت: تعداد ۱۵ مورد مانور عملیاتی نیز در این مدت انجام شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و امداد و نجات شهرداری خوی یاداور شد: تلفن ۱۲۵ بصورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش و اخبار حوادث و نیاز نیاز به کمک های امداد و نجات می باشد.

 

 

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=79294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.