تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5
معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد اعلام کرد؛

پیشرفت ۴۱درصدی پروژه پردیس تئاترشهر

  • کد خبر : 89616
  • 09 ژانویه 2022 - 12:43
پیشرفت ۴۱درصدی پروژه پردیس تئاترشهر
معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی احداث پروژه پردیس تئاتر شهر درحال حاضر از حدود 41 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،سید خلیل منبتی دراین خصوص، افزود: عملیات اجرایی پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد واقع در خیابان پیروزی ۱۴ در زمینی با مساحت ۵ هزار و ۲۰۰مترمربع با زیربنای تقریبی ۱۴ هزار متر مربع در ۴ طبقه خردادماه ۹۹ آغاز شد .

وی اضافه کرد: این پردیس دارای سالن نمایش اصلی به ظرفیت ۷۰۰ نفر، سه سالن بلک باکس به ظرفیت ۲۰۰ نفر، سالن سینما ۱۳۰ نفره و سایر کاربری ها همچون کتابخانه و نگارخانه است.

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: از جمله پیچیدگی های این پروژه می توان به ۲۸ نوع تیپ دیوار بتنی با ارتفاع متفاوت تا ۱۷ متر و ترکیب اسکلت بتنی و فلزی و وجود بیشتر تاسیسات مکانیکی در داخل دیوارها اشاره کرد که همین امر اجرای پروژه را زمانبر کرده است.

منبتی ادامه داد: اما با این وجود با توجه به افزایش فعالیت های نازک کاری آمفی تئاتر اصلی و فضای اداری و همچنین اصلاح برنامه زمانبندی، این پروژه در انتهای سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=89616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.