تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» آغاز شد

  • کد خبر : 67734
  • 02 جولای 2020 - 12:09
پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» آغاز شد

با بهره‌برداری از طرح‌‌های بوستان«سراج» و بهسازی میدان «رسالت»؛ پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» آغاز شد با حضور شهردار کرمان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، طرح‌‌های بوستان«سراج» و بهسازی میدان «رسالت» به بهره‌برداری رسید. به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در حاشیه بهره‌برداری از این دو طرح گفت: با […]

با بهره‌برداری از طرح‌‌های بوستان«سراج» و بهسازی میدان «رسالت»؛

پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» آغاز شد

با حضور شهردار کرمان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، طرح‌‌های بوستان«سراج» و بهسازی میدان «رسالت» به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در حاشیه بهره‌برداری از این دو طرح گفت: با توجه به این‌که شهروندان براي گذران اوقات فراغت و تفريح به بوستان‌ها مراجعه مي‌كنند، ساخت بوستان‌ها در سطح شهر اهمیت فراوانی دارد.

سیدمهران عالم‌زاده با تأکید بر ضرورت افزایش تعداد بوستان‌ها و سرانه فضای سبز در شهر گفت: نوروزِ سال گذشته، ۲۰ بوستان در شهر کرمان به بهره‌برداری رسید و برای نوروز امسال نیز ساخت و افتتاح ۱۵ بوستان در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفت که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، بهره‌برداری از این بوستان‌ها به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: این تعداد پروژه، از امشب در قالب پویش «افتتاح» و با شعار «هر هفته یک افتتاح»، بهره‌برداری و تقدیم مردم عزیز کرمان خواهد شد.

شهردار کرمان با بیان این‌که امشب به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا علیه‌السلام، بوستان «سراج» که به نام یکی از القاب امام رضا علیه‌السلام نام‌گذاری شده، به بهره‌برداری رسید، گفت: امشب همچنین میدان رسالت که پس از سال‌ها بهسازی شده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عالم‌زاده افزود: در ادامه، در هفته‌های آینده نیز بوستان‌های خبرنگار، شب‌بو، زریسف، نرگس، ارغوان، شیراز، بلدالامین و آفتاب به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین پیاده‌راه سلامت و بوستان‌های بهسازی‌شده شهید مرتضوی، شهریار، بوستان معلم و محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمان بر ضرورت توجه به مناسب‌سازی فضاهای شهری به‌ویژه بوستان‌ها تأکید کرد و گفت: در این دوره از مدیریت شهری، توجه به مناسب‌سازی فضاهای شهری برای تردد و استفاده افراد دارای معلولیت، در دستور کار قرار گرفته است؛ بنابراین، در تمام پروژه‌ها تلاش شده تا مسیرها و فضاهای ویژه این افراد در نظر گرفته شود.

عالم‌زاده به انتخاب کرمان به‌عنوان پایلوت شهر دوست‌دار کودک اشاره کرد و گفت: توجه به فضاسازی بوستان‌ها و سایر فضاهای شهری برای کودکان نیز از دیگر مواردی است که در این دوره از مدیریت شهری مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: موارد ذکر شده در پروژه‌هایی که در قالب پویش «افتتاح» و با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری خواهد رسید نیز به‌طور ویژه دیده شده است.

لازم به ذکر است؛ طرح‌های بوستان «سراج» و بهسازی میدان «رسالت»، امشب یازدهم تیرماه، به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا علیه‌السلام، در قالب پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهری، به بهره‌برداری رسید.

منبع : شهرداری کرمان

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=67734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.