تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
0

پردیس نیازمند نماینده ای مستقل در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 60619
  • 02 ژانویه 2020 - 12:43
پردیس نیازمند نماینده ای مستقل در مجلس شورای اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس؛ پردیس نیازمند نماینده ای مستقل در مجلس شورای اسلامی است لزوم رفع مشکلات نواحی کارگاهی و کارآفرین شهر به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، حسن لاله در جمع شماری از مسئولان اظهار داشت: یکی از مسائلی که امروزه بر مشکلات شهر و شهرستان پردیس دامن می […]

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس؛

پردیس نیازمند نماینده ای مستقل در مجلس شورای اسلامی است

لزوم رفع مشکلات نواحی کارگاهی و کارآفرین شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، حسن لاله در جمع شماری از مسئولان اظهار داشت: یکی از مسائلی که امروزه بر مشکلات شهر و شهرستان پردیس دامن می زند، فقدان نماینده ای مستقل در مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: از دیگر کاستی های مشکل آفرین منطقه، نبود بخش مرکزی شهرستان است که امیدوارم با پیگیری های مستمر مسئولان امر، این مهم تحقق یابد.

این مقام مسئول در ادامه از آرامستان، بیمارستان دولتی و اداره مستقل تامین اجتماعی بعنوان دیگر کمبودهای اساسی شهر و شهرستان پردیس نام برد.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس از نواحی کارگاهی بعنوان بخش مهم کارآفرین این شهر یاد کرد و اظهار داشت: بافت های صنعتی واقع در فاز هفت شهر پردیس و دیگر لکه های صنعتی سایر نقاط شهرستان نقشی بسزا در تولید انواع محصولات در حوزه های مختلف و اشتغالزایی برای شهروندان ایفا می کنند.

حسن لاله تصریح کرد: اما این نواحی برغم خدماتی که به شهروندان ارائه می دهند و چرخه اقتصادی مفیدی که برای شهر دارند از مشکلاتی نظیر نبود آب شرب، اماکن خدماتی و همچنین عدم تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رنج می برد.

منبع : شهرداری پردیس

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=60619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.