تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

پایان دوره آموزشی صنایع دستی در ایلام

  • کد خبر : 62854
  • 03 فوریه 2020 - 16:35
پایان دوره آموزشی صنایع دستی در ایلام

پایان دوره آموزشی صنایع دستی در ایلام معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از پایان دوره های آموزشی صنایع دستی در ایلام خبر داد. به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، نورالدین محسنی روز […]

پایان دوره آموزشی صنایع دستی در ایلام

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از پایان دوره های آموزشی صنایع دستی در ایلام خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، نورالدین محسنی روز ۱۳ بهمن با اعلام این خبر اظهار کرد: « دوره آموزشی تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در شهر ایلام، کانون ولایت با شرکت ۲۳ نفر پایان یافت.»

او افزود: « این دوره آموزشی با هدف آموزش علاقمندان به این رشته بمنظور ورود به بازار کار با همکاری معاونت صنایع دستی و یکی از آموزشگاه های این استان به مدت دوماه برگزار شد. »

محسنی تصریح کرد: « این کلاس آموزشی طی دو ماه به مدت ۱۵۰ ساعت، هر هفته برای علاقمندان به صورت پیوسته تشکیل شد که طی آزمون اخذ شده در دوره مقدماتی گواهینامه آموزشی به شرکت کنندگان اعطا می شود. »

او ادامه داد: «این کلاس آموزشی باهمکاری این اداره کل، کمیته امداد امام خمینی(ره) وآموزشگاه آزاد زرین حساب با حضور ۲۳ هنرجوبرگزارشد.»

منبع : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام 

مطالب دیگر در حوزه میراث فرهنگی ها  را در توریسم پرس دنبال کنید.

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=62854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.