به گزارش صنعت و توریسم بهنقل از روابط عمومی، با هماهنگی و برنامه ريز اداره کل بازرسی استانداری تهران و بازرسی فرمانداری بهارستان در راستای اجرای نظام نامه مديريت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصاديق حقوق شهروندی و تعامل بيشتر با مردم و پاسخگويی به درخواست ها و مشکلات مردم شريف شهرستان بهارستان، فرماندار، بخشداران و شهرداران شهرستان به مدت سه ساعت (۹ تا ۱۱ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲) از طریق شماره ۱۱۱ پاسخگوی درخواستهای شهروندان بودند.
سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) به عنوان یک ساختار توانمند، بستر مناسبی برای دریافت شکایتها، انتقادها، پیشنهادها و ایدههای مردمی است و رسیدگی و پاسخگویی به مردم را با رعایت صرفهجویی در هزینههای زمانی و مالی فراهم کرده است.
مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید