تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

وزیر کشور برای حضور در جشنواره اقوام وارد گرگان شد

  • کد خبر : 100598
  • 09 نوامبر 2022 - 10:02
وزیر کشور برای حضور در جشنواره اقوام وارد گرگان شد
احمد وحیدی وزیر کشور به‌اتفاق علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت در آیین افتتاحیه «جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین» امروز سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد گلستان شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، عصر روز سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ احمد وحیدی وزیر کشور به‌اتفاق علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با استقبال دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان و جمعی از مقامات و مسئولان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد استان شد.

پانزدهمین دوره «جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین» در بخش‌های صنایع‌دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، سیاه‌چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی، بازی‌های بومی و محلی از ۱۷ لغایت ۲۱ آبان‌ماه سال جاری از ساعت ۱۶الی۲۲ در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان (جاده گرگان به آق‌قلا) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در این دوره از جشنواره باهدف پرداختن به اقتصاد و حمایت از صنعتگران صنایع‌دستی و فعالان گردشگری، در کنار معرفی فرهنگ‌ها و خرده‌فرهنگ‌ها، جنبه اقتصاد اقوام پررنگ‌تر شد.

هنرمندان صنایع‌دستی ۳۱ استان کشور و همچنین ۲۱ گروه موسیقی سنتی و آیینی از ۹ استان در این جشنواره هنر خود را عرضه می‌کنند.

 مطالب دیگر در حوزه میراث فرهنگی ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=100598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.