تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

وزیر میراث فرهنگی از جزیره آشوراده بازدید کرد

  • کد خبر : 115847
  • 21 دسامبر 2023 - 14:02
وزیر میراث فرهنگی از جزیره آشوراده بازدید کرد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صبح امروز با حضور در جزیره آشوراده در غرب استان از محل اجرای طرح طبیعت‌گردی و گردشگری تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گلستان، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی صبح امروز پنجشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در ابتدای سفر خود به گلستان با همراهی محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان با قایق وارد جزیره آشوراده شد و از ظرفیت‌های تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، گزارشی از جاذبه‌های منحصربه‌فرد گردشگری در جزیره آشوراده ارائه داد و به تشریح جزئیات طرح گردشگری در این منطقه پرداخت.

اجرای طرح ملی گردشگری و طبیعت‌گردی آشوراده به عنوان یکی از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری، مطالبه‌ مهم مردم و مسئولان گلستان در دهه‌های اخیر است که با بن‌بست‌شکنی به سرانجام رسید.

آشوراده به‌عنوان تنها جزیره ایرانی دریای خزر یکی از ظرفیت‌های منحصربه‌فرد زیست‌محیطی و گردشگری منطقه شمال کشور است.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز (پنجشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲) پس از استقبال در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان با بالگرد و با همراهی آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان رهسپار جزیره آشوراده شد و فاز اول پروژه علاج بخشی و احیای خلیج گرگان را افتتاح و دستور آغاز اجرای طرح گردشگری آشوراده را به عنوان تنها جزیره ایرانی دریای خزر صادر کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به همراه اعضای هیات دولت در دومین سفر خود به استان گلستان صبح امروز پنجشنبه ۳۰ آذرماه وارد استان شدند. سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز هیات دولت را در این سفر همراهی می‌کند.

بازدید از جزیره آشوراده و خلیج گرگان و افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی آق قلا از جمله برنامه های سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این سفر است.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=115847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.