تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
3

هیچ خللی در امور جاری شهرداری کرمان ایجاد نشده است

  • کد خبر : 68566
  • 16 جولای 2020 - 12:47
هیچ خللی در امور جاری شهرداری کرمان ایجاد نشده است

متحدین با اشاره به ابتلای شهردار کرمان به کرونا: هیچ خللی در امور جاری شهرداری کرمان ایجاد نشده است مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان گفت: امور جاری شهرداری کرمان هم‌چون گذشته در حال انجام است و هیچ خللی در کارها به‌وجود نیامده است. به گزارش کرمان‌آنلاین، سلمان متحدین با اشاره به آلوده‌شدن برخی […]

متحدین با اشاره به ابتلای شهردار کرمان به کرونا:

هیچ خللی در امور جاری شهرداری کرمان ایجاد نشده است

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان گفت: امور جاری شهرداری کرمان هم‌چون گذشته در حال انجام است و هیچ خللی در کارها به‌وجود نیامده است.
به گزارش کرمان‌آنلاین، سلمان متحدین با اشاره به آلوده‌شدن برخی از مدیران شهرداری کرمان به ویروس کرونا گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه اتوماسیون شهرداری و اپلیکیشن موبایل این سامانه، مدیرانی که به این ویروس آلوده شده‌اند، امور محوله را از راه دور پیگیری می‌کنند.
وی از احتمال ابتلای شهردار کرمان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهردار کرمان اکنون هیچ علائمی ندارند، اما در منزل در حال استراحت هستند و تا زمانی که تست تشحیصی وی منفی نشود، در ایزوله خانگی قرار خواهند داشت.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان افزود: شهردار کرمان هم‌اکنون، امور شهرداری را از منزل پیگیری و دستورات لازم را صادر می‌کنند.
متحدین از ابتلای یکی از معاونان شهردار کرمان به کرونا نیز خبر داد و گفت: آقای دادگر، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز مدتی پیش به کرونا مبتلا شدند که تقریباً شنبه هفته آینده، ۱۴ روز دوران قرنطینه وی نیز تمام خواهد شد و می‌توانند در محل کار خود حضور پیدا کنند.
وی افزود: آقای دادگر نیز علائم شدیدی از بیماری نداشتند، اما در منزل دوران نقاهت خود را می‌گذرانند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با اشاره به خانواده ۴۰۰۰ نفری شهرداری کرمان گفت: شهرداری کرمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تمهیدات لازم را برای پیشگیری از آلوده‌شدن کارکنان و ارباب رجوع به ویروس کرونا اندیشیده است، اما طبیعی است که شیوع ویروس کرونا در شهر کرمان، خانواده بزرگ شهرداری را نیز تا حدودی درگیر کند، اما خوشبختانه افرادی که تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند، حال عمومی خوبی دارند.
متحدین در پایان برای تمام بیماران مبتلا به کرونا آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

منبع: شهرداری کرمان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=68566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.