تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
4

همت گروه‌های جهادی، در وضعیت مطلوب کرمان در مبارزه با کرونا تأثیرگذار بود

  • کد خبر : 65701
  • 14 آوریل 2020 - 12:01
همت گروه‌های جهادی، در وضعیت مطلوب کرمان در مبارزه با کرونا تأثیرگذار بود

همت گروه‌های جهادی، در وضعیت مطلوب کرمان در مبارزه با کرونا تأثیرگذار بود شهردار کرمان در بازدید از ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا: همت گروه‌های جهادی، در وضعیت مطلوب کرمان در مبارزه با کرونا تأثیرگذار بود   صبح امروز شهردار کرمان به همراه معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، از […]

همت گروه‌های جهادی، در وضعیت مطلوب کرمان در مبارزه با کرونا تأثیرگذار بود

شهردار کرمان در بازدید از ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا:

همت گروه‌های جهادی، در وضعیت مطلوب کرمان در مبارزه با کرونا تأثیرگذار بود

 

صبح امروز شهردار کرمان به همراه معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، از ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا بازدید کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در این بازدید ضمن تشکر از نیروهای مردمی فعال در این ستاد گفت: اگر کرمان به نسبت سایر شهرهای کشور در مقابله با ویروس کرونا، وضعیت مطلوبی دارد، به‌دلیل همت گروه‌های جهادی و مردمی است.

وی با اشاره به وسعت ۱۳ هزار هکتاری کرمان گفت: ضدعفونی مداوم تمام نقاط شهر، از توان شهرداری خارج است؛ بنابراین، همکاری گروه‌های مردمی و جهادی، کمک زیادی به ضدعفونی شهر کرمان کرد.

شهردار کرمان با بیان این‌که برای سلامتی خودمان، همگی باید تلاش کنیم تا  از این بحران با کمترین تلفات عبور کنیم، گفت: شهرداری کرمان برای همکاری در زمینۀ پشتیبانی، تأمین امکانات و ماشین‌آلات، آمادگی همکاری با این ستاد مردمی را دارد.

محمد جهانشاهی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات نیروهای خودجوش و مردمی گفت: هرچه سطح مشارکت مردم بیشتر باشد، روزبه‌روز شاهد کاهش معضلات اجتماعی خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا، علاوه بر تولید مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و آب‌میوۀ طبیعی برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹، روزانه ۸۰۰ ‪  بستۀ بهداشتی شامل مواد شوینده و دستمال کاغذی به مناطق محروم و آسیب‌پذیر اهدا می‌کند

منبع : شهرداری کرمان

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=65701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.