تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
2
شهردار زرین شهر مطرح کرد:

هفته دولت، تجلی مردم سالاری درمسیر اقتدار ایران اسلامی

  • کد خبر : 97221
  • 24 آگوست 2022 - 15:09
هفته دولت، تجلی مردم سالاری درمسیر اقتدار ایران اسلامی
شهردار زرین شهر در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر، حسین اسماعیلی احمدی در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت:

در این پیام امده است:

باسمه تعالی

ایران اسلامی در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود شاهد ازخودگذشتگی های دلیرمردانی بوده که دل در گروی خدمت صادقانه به مردم و اعتلای جامعه اسلامی داشتند.

یکی از بارزترین این فرازها ایثارگری دولتمردان است و شهیدان رجایی و باهنر نمونه هایی بی نظیر از مسئولین وفادار به ملت هستند که با تواضع، تعهد و اخلاص، تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم نموده و در عرصه ی تعالی و پیشرفت کشور گام برداشته و ضمن اینکه نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودان کرده، فصل جدیدی را در تقویم انقلاب باعنوان هفته دولت گشودند.

آغاز شهریورماه هر سال به عنوان هفته ی دولت فرصتی است تا نگاهی عمیق به شخصیت و زندگی این دو الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری داشته باشیم.

این هفته نماد همراهی و همدلی مردم و دولت و تجلی مردم سالاری برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و بدون تردید با تسهیل مشارکت مردم در فعالیت های اجتماعی و عرصه های مدنی، فرهنگی و اقتصادی شاهد رونق، پیشرفت و رفاه روزافزون جامعه خواهیم بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، بويژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، بويژه كارکنان و كارگزاران دولت در شهرستان لنجان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون دولت مردمی و سربلندی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

امید است با تلاش، برنامه ریزی و اهتمام جدی بتوانیم در مسیر پیشرفت و تعالی خطه طلایی ایران در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر دولت مردمی و انقلابی حرکت نماییم.

حسین اسماعیلی احمدی

شهردار زرین شهر

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=97221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.