تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
2

هشدار جدی رئیس شبکه بهداشت و درمان

  • کد خبر : 71811
  • 03 سپتامبر 2020 - 12:47
هشدار جدی رئیس شبکه بهداشت و درمان

هشدار جدی رئیس شبکه بهداشت و درمان سرعت رشد کرونا در ماکو سه برابر میانگین استانی است رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو در نشست خبری با تشریح دستور العمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا با اعلام اینکه سرعت رشد کرونا در ماکو سه برابر میانگین استانی است گفت: متاسفانه بالاترین نرخ رشد ابتلا […]

هشدار جدی رئیس شبکه بهداشت و درمان

سرعت رشد کرونا در ماکو سه برابر میانگین استانی است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو در نشست خبری با تشریح دستور العمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا با اعلام اینکه سرعت رشد کرونا در ماکو سه برابر میانگین استانی است گفت: متاسفانه بالاترین نرخ رشد ابتلا به ویروس کوئید۱۹ در سطح استان مربوط به شهرستان ماکو است ولی خوشبختانه روند بهبود بیماران کرونایی نیز در این شهرستان خوب است.

دکتر رحیم صمدی با بیان اینکه تا کنون ۳۳۹ نفر در سطح شهرستان ماکو مبتلا به ویروس کرونا شده اند افزود: از این تعداد ۳۱۲ نفر بهبود یافته، ۱۱ مورد بستری و ۴ نفر متاسفانه جانشان را از دست داده اند.

وی توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسمات عزاداری را راه گشا و مدبرانه توصیف کرد و افزود: تصویر عزاداری منتشر شده حضرت آیت اله خامنه ای فصل الختام نحوه عزاداری در این ایام برای مردم ولایت مدار است.

دکترصمدی گفت: می توانیم با همکاری مردم بافرهنگ ماکو،‌  عزاداری در این شهرستان را به عنوان الگوی عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح کشور معرفی کنیم و این مهم با همکاری مردم شریف منطقه امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه این بیماری در افراد مختلف تاثیرات متفاوتی دارد افزود: هم اینک یک نفر بیمار ۳۰ ساله بدون بیماری زمینه ای در وضحیت وخیم قرار دارد و این نشان می دهد افراد سالم فکر نکنند در صورت ابتلا به این ویروس حتما بهبود می یابند.

منبع: منطقه آزاد ماکو

 

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=71811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.