تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

هرهفته ۴پروژه مهم عمرانی در تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 67258
  • 24 ژوئن 2020 - 13:19
هرهفته ۴پروژه مهم عمرانی در تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

سخنگوی شورای شهر تبریز عنوان کرد: هرهفته ۴پروژه مهم عمرانی در تبریز به بهره برداری می رسد سخنگوی شورای شهر تبریز از تعریف و پیش بینی۳۰ پروژه عمرانی برای سال ۹۹ خبر داد و گفت: بر اساس سیاست ها و برنامه‌های شورای شهر هر هفته ۴ پروژه مهم عمرانی در شهر افتتاح و به بهره‌برداری […]

سخنگوی شورای شهر تبریز عنوان کرد:

هرهفته ۴پروژه مهم عمرانی در تبریز به بهره برداری می رسد

سخنگوی شورای شهر تبریز از تعریف و پیش بینی۳۰ پروژه عمرانی برای سال ۹۹ خبر داد و گفت: بر اساس سیاست ها و برنامه‌های شورای شهر هر هفته ۴ پروژه مهم عمرانی در شهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهریار، کریم صادق‌زاده تبریزی در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: طی هفته های گذشته ۴ مورد از این پروژه ها و دیروز نیز چهار پروژه دیگر به بهره برداری رسید.

صادق‌زاده با اشاره به برخی اقدامات انجام یافته توسط شورای پنجم، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تا امروز ۱۸۷ جلسه علنی تشکیل داده اند که حاصل  این جلسات ۳۲۶ مصوبه بوده که از بین آنان ۳۲مورد طرح پیشنهادی اعضای شورا است.

او ادامه داد: طرح نامگذاری سال۹۹  با عنوان “سال فضای سبز و زیباسازی شهر تبریز”، طرح “آمایش تاریخی واقعه نگاری دوره مشروطیت در شهر تبریز”، تهیه و نصب کتیبه و نمادهای معرفی در محل‌های مربوطه، تصویب “پخش اقلام بهداشتی” در مناطق کم برخوردار با شیوع ویروس کرونا، طرح “حمایت از مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار”، احداث قطعه عبوری خط آهن تبریز – میانه از محدوده شهر تبریز به صورت زیرزمین، تصویب بودجه برای تکمیل قطار شهری تبریز، طرح الزامات “آزادسازی بستر و حریم مهرانه رود” جهت جلوگیری از آب گرفتگی و سیل در مواقع بارندگی، متمرکز کردن “کمیسیون ماده ۱۰۰”، تصویب چشم انداز راهبردی شهرداری تبریز، تشکیل مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز از جمله مهمترین مصوبات شورای شهر تبریز در سال ۹۸ بود.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: تنها ۱۴ ماه از شورای پنجم باقی مانده است. در سه سال گذشته و امسال اعضای شورای شهر تبریز یک دل و یک صدا با تمام توان به فعالیت خود ادامه داده و برای رفاه مردم شهر اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام داده‌اند.

صادق‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهضت آسفالت اظهار داشت: نهضت آسفالت‌ریزی بخصوص در خیابان های اصلی سطح شهر بی نظیر و درخور شان است. سازمان عمران شهرداری با ۶ دستگاه، آسفالتی با کیفیت و ماندگاری طولانی تولید می‌کند.

او یادآور شد: مشکل تخریب آسفالت به نمک پاشی‌های فصل زمستان مربوط می شود که همه ساله در این فصل شاهد خراب شدن بخشی از آسفالت معابر و شریان‌ها می‌شویم، این نمک پاشی عمر مفید اسفالت را از بین می برند.

سخنگوی شورای شهر تبریز افزود: امیدوارم برنامه‌های سازمان عمران در راستای نهضت آسفالت‌ریزی تحقق یافته تا تمامی شهروندان از خدمات شهری بهره مند باشند.

منبع:شهرداری تبریز

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=67258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.