تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

هدف‌گذاری پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 74659
  • 28 اکتبر 2020 - 15:37
هدف‌گذاری پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان چهارمحال و بختیاری

هدف‌گذاری پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان چهارمحال و بختیاری مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به عنوان نماینده وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است ضمن بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی این استان هدف‌گذاری پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون در این استان اعلام […]

هدف‌گذاری پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به عنوان نماینده وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است ضمن بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی این استان هدف‌گذاری پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون در این استان اعلام کرد.

فعالیت بانک توسعه تعاون جهت تامین مالی تعاونی‌ها و تسهیل اشتغال‌زایی

حجت اله مهدیان که در جلسه اشتغال این استان سخن می‌گفت با بیان این مطلب یادآور شد:بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی کشور از سال ۸۸ فعالیت خود را برای کمک به تامین مالی بخش بسیار مهم اقتصاد کشور یعنی تعاونی‌ها و تسهیل اشتغال‌زایی شروع کرده است و طی این سال‌ها توانسته است از طریق دایر کردن ۴۵۰ شعبه در سراسر کشور، موفقیت‌های خوبی در تحقق اهدافش کسب نماید.

ایشان به تسهیلات پرداختی این بانک در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و عنوان کرد:در سال ۹۸ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان و در هفت‌ ماهه امسال مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به وسیله شعب بانک در این استان پرداخت گردیده است.

حجت اله مهدیان اظهار امیدواری کرد که در صورت اولویت‌بندی دقیق طرح‌های متقاضیان تسهیلات،مقدار وام‌های پرداختی تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

وی افزود: براساس اساسنامه، بانک توسعه تعاون باید حداقل ۷۰ درصد تسهیلات را به بخش تعاون اختصاص دهد و بر همین اساس هم در سال گذشته از حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداختی و در سال جاری از ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات هدف‌گذاری شده، هفتاد درصد را به بخش تعاون اختصاص داده است و ما بقی نیز پرداخت می‌شود.

قابل ذکر است مهدیان به همراه رییس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری طی این سفر از مجتمع گیاهان دارویی طلای معطر، زاگرس آذرش میعاد،مجتمع خدمات رفاهی و تالار پذیرایی طیب فرادنبه، مجتمع گلخانه‌ای بلداجی و شرکت منیزیم سفید دشت در شهرستان لردگان بازدید کردند و در جریان مسائل و مشکلات این شرکت‌ها قرار گرفتند.

 

منبع: بانک توسعه تعاون

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=74659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.