تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

نماینده میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در شهرستان خفر انجام معارفه شد

  • کد خبر : 71126
  • 23 آگوست 2020 - 15:18
نماینده میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در شهرستان خفر انجام معارفه شد

نماینده میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در شهرستان خفر انجام معارفه شد در جلسه شورای اداری شهرستان خفر آقای علی طاهری به عنوان نماینده اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان معرفی شد . به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فارس دراین جلسه دکتر رضایی […]

نماینده میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در شهرستان خفر انجام معارفه شد

در جلسه شورای اداری شهرستان خفر آقای علی طاهری به عنوان نماینده اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فارس دراین جلسه دکتر رضایی نماینده مردم شریف جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد:با توجه به وسعت وظرفیتهای این دو شهرستان در بخش های کشاوری ، گردشگری ، صنعتی و بخش های  مختلف توجه به ویژه به بخش میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی امری ضروری است.

همچنین امام جمعه خفر حجت الاسلام و المسلمین روحانی نیز  با اشاره به ارتقای شهرستان خواستاررسیدگی به مشکلات مردم و ایجاد اشتغال و همکاری بخش های مختلف دولت برای رشد و توسعه شهرستان به ویژه درحوزه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شد.

وی مردم را  ولی نعتمان انقلاب دانست که باید در خدمت به آنان شبانه روز تلاش کرد و مسئولین پاسخگویی مشکلات مردم باشند و با برنامه ریزی و مدیریت به بهبود زندگی آنان کمک کنند.

درادامه جلسه فرماندار شهرستان با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان خفر درحوزه های مختلف توجه به کارگاه های تولیدی و اشتغال پایدار را از سیاست های راهبردی در دولت تدبیر و امید دانست.

حضرت حجت الاسلام مسلمین صحرایان امام جمعه خاوران نیز در این جلسه بر توجه ویژه  به شهرستان خفر و شهر خاوران و کمک به  رفع گرفتاری های مردم منطقه تاکید کرد و فعالیت در بخش های فرهنگی  ، اجتماعی و اقتصادی رابرای رشد و توسعه بیشتر شهرستان مورد تاکید قرارداد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس نیز افزود: «شهرستان خفر از نظر ظرفیت‌های موجود در بخش های تاریخی ، فرهنگی ، گردشگری  وکشاورزی بسیار غنی است که با توجه به درآمدزایی و ارزآوری این صنعت، باید این فرصت ها شناسایی و برای اجرای آن برنامه ریزی اصولی و هدفمند تدوین شود.»

احسان سلطانی افزود :«استقرار ادارات بر مبنای امتیازاتی است که در نتیجه بررسی شاخص‌هایی نظیر میزان جمعیت ساکن در منطقه، تعداد آثار تاریخی موجود و اماکن گردشگری است و قطعا با رسیدن به این شاخص‌ها ادارات میراث فرهنگی در آن نقاط مستقر می‌شوند. »

درپایان جلسه آقای علی طاهری به عنوان نماینده اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در شهرستان خفر معرفی شد.

منبع: اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فارس 

 

مطالب دیگر در حوزه میراث فرهنگی‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=71126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.