تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

نمایش وحدت اقوام ایران‌زمین در آیین اختتامیه جشنواره اقوام

  • کد خبر : 100764
  • 13 نوامبر 2022 - 14:48
نمایش وحدت اقوام ایران‌زمین در آیین اختتامیه جشنواره اقوام
نمایش وحدت اقوام ایران‌زمین در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین نماد زیبای همدلی و اخوت را در پایتخت اقوام به تصویر کشید.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، شامگاه شنبه ۲۱ آبان‌ماه ۱۴۰۱ و در بخشی از آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین، اقوام مختلف در اقدامی نمادین که با همراهی دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان و رئیس جشنواره، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور فرق و مذاهب اسلامی، رجبعلی شیخ زاده معاون سازمان اجتماعی وزارت کشور، محمدجواد ساوری دبیر پانزدهمین جشنواره و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان انجام شد، وحدت اقوام ایران‌زمین را به نمایش درآوردند.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین از ۱۷ لغایت ۲۱ آبان‌ماه به‌مدت پنج روز، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان واقع در کیلومتر ۵ جاده گرگان-آق‌قلا برگزار شد.
این رویداد فرهنگی در بخش‌های صنایع‌دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، سیاه‌چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با حضور هنرمندان استان‌های مختلف کشور برنامه‌ریزی‌شد.
هنرمندان صنایع‌دستی ۳۱ استان کشور و همچنین ۲۱ گروه موسیقی سنتی و آیینی از ۹ استان در این جشنواره هنر خود را عرضه کردند.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=100764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.