تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
3

نمایش قدرت مردان آفرود ایران

  • کد خبر : 49749
  • 19 فوریه 2019 - 12:26
نمایش قدرت مردان آفرود ایران

نمایش قدرت مردان آفرود ایران دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان آفرود کشور به میزبانی  آفرود و اتومبیل رانی شهرستان رودسر در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با مشارکت و همکاری سپاه قدس شهرداری و فرمانداری رودسر برگزار گردید. علی اسدی مسئول کمیته آفرود طی مصاحبه ای […]

نمایش قدرت مردان آفرود ایران

دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان آفرود کشور به میزبانی  آفرود و اتومبیل رانی شهرستان رودسر در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با مشارکت و همکاری سپاه قدس شهرداری و فرمانداری رودسر برگزار گردید.

علی اسدی مسئول کمیته آفرود طی مصاحبه ای با خبرنگار توریسم پرس یادآورشد این مسابقه با حضور شرکت کنندگانی از۱۰  استان کشور که شامل ۴۰ شرکت کننده از قهرمانان بنام بودند در پیست سرعتی وتکنیکی شهرستان رودسر در چهار کلاس طبق قوانین کشوری شامل کلاس ۱ (cc2500) ، کلاس ۲ (cc 3500) کلاس ۳ (cc 4500) و کلاس ۴ ا ورال برگزار گردید که در نهایت ۴ قهرمان هر کلاس یکبار دیگر درکنار هم رقابت کردند و در آخر قوی ترین مرد آفرود ایران مشخص و اعلام گردید.

وی گفت: این سبک از مسابقات برای اولین با در کشور برگزارشده ، بدین ترتیب که همزمان ۴ شرکت کننده در کنار هم رقابت کردند و در نهایت شرکت کننده ای که زودتر از بقیه ، مسیر مسابقه را طی می کرد برنده اعلام می شد.

مسئول کمیته آفرود یاد آور شد: برای این مسابقه جوایز نقدی و غیر نقدی نفیسی در نظر گرفته شده بود که به نفرات برتر اهدا گردید و در نهایت با رضایت کامل تماشاچیان و شرکت کنندگان به اتمام رسید.

اسدی گفت: این مسابقه به همت اعضای زحمتکش هیات موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان رودسر برگزار گردید که آقایان پژمان خسرو دوست ریاست هیات ، یوسف غلامپور مسئول کمیته موتور کراس و موتور ریس ، علی اسدی مسئول کمیته آفرود ، امید محمدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات ، امیر توحیدی مسئول کمیته اتومبیلرانی ، میلاد محمدی مشاور و ناظر عالی هیات ، محمد رضا جانبازی دبیر هیات ، خانم فرشته چنییان مسئول کمیته بانوان در این هیات فعالیت دارند.

درپایان علی اسدی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این سری از مسابقات خصوصا مسئول شهرستان و سپاه قدس تشکر و قدردانی نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب دیگر در حوزه مصاحبه اختصاصی را درتوریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=49749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.