تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

نمایشگاه به معرفی گردشگری و برند سازی صنایع دستی کمک می‌کند

  • کد خبر : 63318
  • 15 فوریه 2020 - 9:59
نمایشگاه به معرفی گردشگری و برند سازی صنایع دستی کمک می‌کند

معاون توسعه‌مدیریت وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: نمایشگاه به معرفی گردشگری و برند سازی صنایع دستی کمک می‌کند معاون توسعه‌مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برای معرفی حوزه های گردشگری کشور و هنر صنایع‌دستی باید برند سازی کنیم که برگزاری نمایشگاه می تواند به این امر کمک کند. به گزارش روابط عمومی اداره کل […]

معاون توسعه‌مدیریت وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

نمایشگاه به معرفی گردشگری و برند سازی صنایع دستی کمک می‌کند

معاون توسعه‌مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برای معرفی حوزه های گردشگری کشور و هنر صنایع‌دستی باید برند سازی کنیم که برگزاری نمایشگاه می تواند به این امر کمک کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمدخیاطیان در حاشیه بازدید از غرفه های خراسان رضوی در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع دستی تهران با بیان این مطلب افزود: برای هر کاری، در هر حوزه‌ای، اعم از گردشگری و صنایع دستی نیاز به تبلیغ داریم تا بتوانیم مردم را با داشته های خود در این حوزه‌ها آشنا کنیم.او ادامه داد: یکی از رسالت‌های اصلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این است که مُبلّغی برای حوزه های گردشگری و صنایع دستی باشد و این بخش‌ها را برای مردم ایران و گردشگران خارجی معرفی کند.
خیاطیان اظهار کرد:برگزاری نمایشگاه یکی از موثرترین اقداماتی است که مردم می توانند حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را ببینند و آشنا شوند، هم چنین در این نمایشگاه می توانند با آژانس‌های مسافرتی و جوامع مختلف در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی وارد بحث و گفت و گو شوند و با ظرفیت های حوزه گردشگری آشنا و بهره مند شوند.
معاون توسعه‌مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرد: «باید به سمت این برویم که برای معرفی حوزه های گردشگری کشور و هنر صنایع دستی برند سازی کنیم که یکی از مقوله هایی که در این زمینه می تواند کمک کند برگزاری نمایشگاه است.
خیاطیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: این نمایشگاه به همت مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها پرشور برگزار شده است.
معاون توسعه‌مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: استان خراسان‌رضوی یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور است و در بحث گردشگری زیارت افراد بسیار زیادی به این استان سفر می کنند، هم چنین خراسان رضوی خوشبختانه در موضوعات جدید نیز ورود پیدا کرده است و گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت را هم در این استان شاهد هستیم.
او ادامه داد: استان خراسان رضو ی به عنوان قطب مهم گردشگری می تواند در نمایشگاه حضور داردد و دوستان این استان تلاش خوبی کرده اند و فضای بسیار مناسبی را در این نمایشگاه گرفته اند.
خیاطیان اظهارکرد: هنرمندان بسیار خوبی از استان خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند و موضوعات جدید و نوآوری های این استان را شاهد هستیم.
وی یادآورشد: خراسان رضوی به رونق نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی کمک کرده است.

مطالب دیگر در حوزه میراث ها را در توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=63318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.