تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

نقش موثر فرهنگ ورزش همگانی در توسعه سلامت جامعه

  • کد خبر : 76641
  • 22 دسامبر 2020 - 15:50
نقش موثر فرهنگ ورزش همگانی در توسعه سلامت جامعه

نقش موثر فرهنگ ورزش همگانی در توسعه سلامت جامعه مهندس امامی رئیس شورای اسلامی شهر باغستان با اشاره به نقش مهم گسترش فرهنگ ورزش همگانی در ارتقا سلامت فردی و اجتماعی و زمینه‌سازی حضور ورزش در اوقات فراغت، اعلام کرد: در همین راستا پروژه‌های جاده‌های سلامت در محلات نصیرآباد، خادم‌آباد و مهدیه باغستان به طول […]

نقش موثر فرهنگ ورزش همگانی در توسعه سلامت جامعه

مهندس امامی رئیس شورای اسلامی شهر باغستان با اشاره به نقش مهم گسترش فرهنگ ورزش همگانی در ارتقا سلامت فردی و اجتماعی و زمینه‌سازی حضور ورزش در اوقات فراغت، اعلام کرد: در همین راستا پروژه‌های جاده‌های سلامت در محلات نصیرآباد، خادم‌آباد و مهدیه باغستان به طول مجموعا ۸ کیلومتر به منظور بهره‌مندی شهروندان احداث شد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، مهندس جلال امامی رئیس شورای اسلامی شهر باغستان در خصوص اجرای پروژه‌های جاده‌های سلامت اظهار داشت: در دنیای امروز با توجه به توسعه و گسترش امکانات و خدمات رفاهی و شیوه‌های نوین زندگی کم تحرکی یکی از مشکلات مبتلا به تمام جوامع است که در این میان نقش ورزش دوچندان اهمیت می‌یابد.

وی گفت: همچنین با توجه به اینکه عامل تحرک نقش کمی را در سپری کردن اوقات فراغت بازی می‌کند، مدیران بایستی با برنامه‌ریزی دقیق به سمت توسعه فرهنگ ورزش همگانی گام بردارند.

آثار ورزش همگانی در اجتماع

رئیس شورای اسلامی باغستان اذعان داشت: موضوع ورزش همگانی همچنین مورد تأکید اصل سوم قانون اساسی و اسناد بالادستی توسعه بوده است که فواید و آثاری همچون افزایش سلامت جسمانی،تفریح سالم، افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌سازی ورزش قهرمانی و غیره را به دنبال دارد.

مهندس امامی گفت: شورای اسلامی و شهرداری باغستان نیز در سال‌های قبل موضوع حائز اهمیت رشد سرانه‌های ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در اولویت کاری خود قرار داده است و در همین راستا احداث مجموعه‌های ورزشی، احداث و بازسازی بوستان‌ها، پارک‌ها و جاده‌های سلامت را در دستور کار دارد.

احداث جاده‌های سلامت باغستان به طول ۸ کیلومتر

وی همچنین خاطر نشان کرد: جاده‌های سلامت یکی از پروژه‌های مهم مدیریت شهری در این حوزه بود که در محلات خادم آباد، نصیر آباد و مهدیه به منظور بهره‌مندی شهروندان از فضاهای ذکرشده به مجموع طول حدود ۸ کیلومتر و همچنین ۲ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری احداث شد.

 

منبع : شهرداری باغستان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=76641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.