تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

نقش موثر شورای شهر خوی در بازسازی مناطق زلزله زده

  • کد خبر : 106695
  • 01 می 2023 - 11:01
نقش موثر شورای شهر خوی در بازسازی مناطق زلزله زده
فرماندار خوی : در زلزله های اخیر شهرستان ، شورای اسلامی شهر خوی بسیار مفید و تاثیرگذار وارد عمل شد و امروز نیز در بازسازی مناطق زلزله زده نقش بسیار مهمی دارد .

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، ذبیح اله کاظمی در مراسم تجلیل اعضای شورای شهر خوی بمناسبت روز شوراها ، ضمن تبریک این روز و موفقیت شورای شهر خوی بعنوان برترین شورا در سطح کشور گفت : توانمندی شورای شهر در بعضی مواقع بیشتر از دولت در مدیریت شهر است و این یعنی نقطه قوت برای اعضای شورای شهر باشد .

وی با اشاره به زلزله اخیر شهرستان افزود : ایجاد آرامش مطلوب در اوج بحران و آشوب های کشور در شهرستان خوی ستودنی بود که در سایه اتحاد و همت مسئولین اتفاق افتاد و لذا در موضوع زلزله نیز خوشبختانه با ورود جهادی تمام دستگاه ها ، خوشبختانه بیشتر از ۲۴ ساعت بحران نداشتیم .

فرماندار ویژه خوی از اهمیت مناطق محروم گفت و اضافه کرد : توجه به این مناطق ، باید در اولویت های کاری هر اداره قرار گیرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم باشند و همین کنار مردم بودن ها و بازدید های میدانی از مناطق ، موجب حل و فصل مشکلات چندین دهه مردم شده است .

کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه اعضای شورای شهر ، کلیه شورای تأمین و اداری شهرستان را در جهت تقویت و تامین نظر شما بسیج خواهیم کرد تا مسیر توسعه چندین برابر سرعت بگیرد .

شورای شهر خوی رتبه برتر کشوری شد

امام جمعه شهرستان خوی نیز در این مراسم با تبریک به اعضای شورای شهر بمناسبت روز شورا و کسب رتبه برتر کشوری گفت : همت شورای شهر و شهرداری باید در در پروژه های نیمه تمام بسیار بالا باشد ؛ اگر از ظرفیت بعضی ادارات و ارگان ها نیز استفاده شود میتوان به راحتی کار را در مسیر حرکت خود قرار داد .

حجت الاسلام والمسلمین حجت قاسم‌خانی با اشاره به اتحاد مسئولین گفت: اختلاف در بین مسئولان شهرستانی ، به ضرر مردم می‌باشد ؛ این شهرستان با قدمت تاریخی و علمی و بعنوان دومین شهر بزرگ استان است و باید از همین ظرفیت استفاده کنیم و اگر همه مسئولین یکصدا باشند ، قله های پیشرفت را بزودی فتح خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی در این مراسم ضمن تقدیر از حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خوی در صحن شورای شهر بیان کرد : شوراها بعنوان تبلور مردم بر خود است ، مردم با اختیارات خود ،شوراها را بر اساس وزنه علمی و اخلاقی انتخاب می‌کنند تا خروجی آن را در سطح شهر ببینید .

وی همچنین از همایش سالانه روز شوراها در تالار وزارت کشور گفت و افزود : با تلاش های اعضای شورای شهر و حمایت های امام جمعه محترم و فرماندار جهادی این شهرستان ، امروز شورای شهر خوی موفق به کسب رتبه برتر شورای کشور از بین ۲ هزار و پانصد مرکز شده است .

شهردار خوی نیز با تبریک این روز خاطر نشان کرد : خدمت به مردم نوعی عبادت است و امروز ما شاهد هستیم که موفقیت های مجموعه مدیریت شهری نیز در سایه برنامه ریزی های شورای شهر بوده است .

حسن نصراله پور اضافه کرد : اعضای شورای شهر حامی بسیار خوبی برای مجموعه مدیریت شهری و شهرداری هستند و در گام به گام اجرای پروژه ها ، در کنار ما بودند و این کار موجب افزایش اعتماد مردم نیز می‌شود.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=106695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.