تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
3

نقش مهم صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال کشور

  • کد خبر : 75149
  • 11 نوامبر 2020 - 11:14
نقش مهم صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال کشور

نقش مهم صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال کشور به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل با وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: صنعت گردشگری دامنه وسیعی دارد و مشاغل زیادی با آن در […]

نقش مهم صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال کشور

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل با وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: صنعت گردشگری دامنه وسیعی دارد و مشاغل زیادی با آن در ارتباط است که با توسعه و شکوفایی آن، به اشتغال کشور نیز کمک شایانی می شود.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران با توجه به شرایط فعلی بیان کرد: متاسفانه ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده که در این بین حوزه گردشگری بیشترین آسیب را دیده است و اگر نتوانیم راهکاری برای ادامه فعالیت این صنعت پیدا کنیم، با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد و مشاغل با این حوزه مرتبط هستند، آسیب های زیادی به اقتصاد کشور وارد می شود.

لله گانی اظهار داشت: در صورت تداوم این روند، از یکطرف فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آسیب می بینند و از طرف دیگر کارکنانی که در مراکز اقامتی،تفریحی و گردشگری به کار مشغولند، امکان دارد تغییر شغل بدهند که برای دوران پسا کرونا، این صنعت با مشکل نیروی انسانی با تجربه مواجه خواهد شود.

ارائه خدمات مناسب بانک رفاه به فعالان حوزه گردشگری

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پایان تصریح کرد: بانک رفاه همواره تلاش می کند به فعالان حوزه گردشگری خدمات مناسبی ارائه دهد اما برای رونق این حوزه و تأثیر آن در ایجاد اشتغال نیاز به همکاری و مساعدت همه بخش های دولتی و خصوصی است.

در ادامه این مراسم محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اذعان داشت: سعی می کنیم با موافقت ستاد ملی کرونا بتوانیم دستورالعمل سفرهای هوشمندانه را اجرایی کنیم تا ضمن حفظ سلامتی شهروندان، این صنعت را هم از پیامدها و آثار منفی بیشتر در امان نگه داریم.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم صنعت گردشگری پس از کرونا به سرعت به دوران شکوفایی خود بر می‌گردد و آینده این صنعت با حمایت ها و مشارکت موسسه های مالی همچون بانک رفاه کارگران، درخشان خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری های متقابل به امضای طرفین رسید.

 

منبع :بانک رفاه کارگران

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=75149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.