تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

نشست صمیمی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان با کارشناسان صنایع‌دستی

  • کد خبر : 94600
  • 27 ژوئن 2022 - 15:35
نشست صمیمی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان با کارشناسان صنایع‌دستی
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در راستای هفته صنایع‌دستی در نشستی صمیمی با معاون و کارشناسان استانی و شهرستانی صنایع‌دستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این نشست روز یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و مریم حاجی‌ابراهیمی معاون و کارشناسان استانی و شهرستانی صنایع‌دستی در سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در این نشست گفت: فعالیت بیش از ۳۰ هزار هنرمند صنایع‌دستی در ۸۰ رشته فعال و ۲۸ رشته بومی و ثبت شش شهر و روستای ملی نشان از توانمندی بالای استان در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی است.
رحمان فرمانی تأکید کرد: بدون شک تلاش همه فعالان حوزه صنایع‌دستی استان در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نقش ارزنده‌ای در رونق تولید، اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌شمار و بالقوه استان گلستان در صنایع‌دستی
او اظهار امیدواری کرد با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌شمار و بالقوه استان در صنایع‌دستی و تلاش دست‌اندرکاران این حوزه مسیر توسعه و ترویج این هنر- صنعت فراهم آید و اهداف ارزشمند این حوزه را بیش‌ازپیش جامع عمل بپوشانیم.
در ابتدای این نشست مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه و برنامه‌های اجراشده در هفته صنایع‌دستی ارائه کرد و همچنین کارشناسان صنایع‌دستی در فضایی صمیمی مسائل، موضوعات و دغدغه‌های حوزه تخصصی خود را بیان کردند.
در پایان این نشست سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از کارشناسان شهرستانی صنایع‌دستی تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=94600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.