تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
0
همزمان با دهه تولید و تجارت و گرامیداشت هفته قوه قضاییه

نشست جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری درانتخابات با حضور سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان برگزار شد

  • کد خبر : 119833
  • 26 ژوئن 2024 - 14:59
نشست جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری درانتخابات با حضور سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان برگزار شد
در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و به منظور شرکت و مشارکت حداکثری در انتخابات ، نشست " جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری درانتخابات" با سخنرانی سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان در سالن جلسات شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و به منظور شرکت و مشارکت حداکثری در انتخابات ، نشست ” جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری درانتخابات”  با سخنرانی سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان در سالن جلسات شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار مردمی عید سعید غدیر، شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و یک تکلیف و واجب شرعی است که به واسطه آن مردم عالی ترین فرد را برای اداره کشور انتخاب می کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدطله العالی)، انتخاب فرد اصلح از سوی آحاد مردم نیز یک وظیفه مهم است و اصلح کسی است که به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) ایمان و اعتقاد علمی و عملی راسخ دارد و کلید و راهکار حل مشکلات را در نگاه به ظرفیت ها و توانمندی های داخل کشور می داند.

” ابوالفضل احمد زاده” یادآور شد: مشارکت در انتخابات رای به انتخاب بهترین فرد برای اداره کشور با مشارکت مردم و رای به جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی است که این دو در کنار هم ، مکمل هم و تقویت کننده یکدیگرند.

این مقام عالی قضایی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین نیز تلاش و کوششی مستمر برای روشنگری، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به آحاد جامعه است تا بتوانند فردی اصلح و تراز انقلاب اسلامی را برای سکان داری مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنند.

وی گفت : دستگاه قضایی با تمامی توان در راستای تحقق شعار سال ” جهش تولید با مشارکت مردم” از سرمایه گذاران ، کارآفرینان ، کارگران و دست اندرکاران عرصه صنعت و تولید به عنوان جهادگران اقتصادی و خودکفایی کشور همواره حمایت کرده و آمادگی کامل خود را برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با ارائه راهکارها و مشاوره های کارشناسی و قضایی را دارد.

در این نشست مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با تبریک دهه تولید و تجارت،گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تبریک عید سعید غدیر گفت: در دوره سه ساله فعالیت دولت مردمی رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی تعداد ۳۶۲ فقره قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین با مساحت واگذاری۱۶۹ هکتار با سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

وی بیان داشت: به علاوه در این مدت ۲۵۲ فقره طرح تولیدی با اشتغال ۲۰۲۱نفر و سرمایه گذاری اسمی۹۳۳/۱۰میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که حاکی از رشد مطلوب بر اساس شاخص های عملکردی می باشد .

” علیرضا راشکی” بیان کرد: در دوره “دولت کار و فعالیت” رئیس جمهور شهید،راه اندازی مجدد۱۰۹ واحد تولیدی غیر فعال و افزایش ظرفیت ۲۴۹واحد تولیدی و به موازات آن افزایش میزان اشتغال و تولید از ثمرات این دولت مردمی و رهاورد این شرکت به شمار می رود.

وی گفت: پیاده سازی ۲ خوشه کسب و کار،بهره برداری از ۳ شهرک صنعتی جدید ، مصوب نمودن ۴ شهرک و ناحیه صنعتی جدید ، گاز رسانی به ۲ شهرک صنعتی، تامین آب و برق ۲ شهرک صنعتی ایجاد و تکمیل ۳۳ واحد کارگاهی،احداث و تکمیل ۱۵ واحد کارگاهی دانش بنیان، فسخ ۲۳۱ فقره قرارداد به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی و آزاد سازی ۲۲ هکتار از اراضی جهت واگذاری به متقاضیان جدید و واجد شرایط را می توان از دیگر برکات دولت مردمی سیزدهم بر شمرد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: مجموعه همکاران شرکت شهرک های صنعتی استان و جهادگران عرصه تولید و صنعت در کتار مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان به آینده کشور علاقمند هستند و با مشارکت حداکثری در انتخابات به پای صندوق های اخذ رای رفته و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی و شهیدان وطن نشان خواهند داد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=119833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.