تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
5

نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا اهدا شد

  • کد خبر : 81590
  • 15 ژوئن 2021 - 13:34
نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا اهدا شد
این نشان عالی از سوی هیات داوران جشنواره صنعت روابط عمومی ایران به روابط عمومی بانک سینا اهدا شد.

نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا اهدا شد

در پنجمین”جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران” که با سخنرانی پرفسور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکتها و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی همراه بود، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا اهدا شد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این نشان به پاس اقدامات ارتباطی طی سال گذشته به ویژه اجرای خلاقانه کمپین مسئولیت های اجتماعی از سوی هیات داوران جشنواره صنعت روابط عمومی ایران به روابط عمومی این بانک اهدا شد.

انتخاب ۲۳ روابط‌ عمومی برتر از جمله بانک سینا

در این جشنواره بیش از ۱۷۰۰ اثر از ۱۱۲ سازمان و شرکت در ۱۴ بخش‌ پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای،ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی و خلاقانه به دبیرخانه جشنواره ارائه شده بود که پس از ارزیابی‌ نهایی، ۲۳ روابط‌عمومی برتر از جمله بانک سینا انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است پیشتر نیز در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا به دلیل روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده ایشان در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی اعطا شد و روابط عمومی بانک نیز به دلیل درخشش در اقدامات و فعالیت های سال گذشته به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی، تندیس و لوح ستاره طلایی روابط عمومی دریافت کرد.

دریافت تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال توسط بانک سینا

همچنین روابط عمومی بانک سینا سال گذشته در کنفرانس هوش تجاری ایران که با هدف بررسی و بهبود عملکرد ادارات روابط عمومی و بازاریابی صنعت بانکداری کشور در بخش رسانه های دیجیتال برگزار شد، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال شده بود.

شایان ذکر است روابط عمومی بانک سینا در سال ۹۹، کمپین های متعددی را با عناوین مختلف از جمله قانون جدید چک،۳۵ سالگی بانک،جشنواره حساب های قرض الحسنه و نیز مسئولیت های اجتماعی برگزار کرد.

مطالب دیگر در حوزه بانک را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=81590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.